|
Absoluttgismo skrev:
Flott plateJanR skrev:Grei start på dagen
![]()
Cd.
/jan
Prøver den jeg og.JanR skrev:Absoluttgismo skrev:
Utrolig stemme på dama.
/jan
Men kjære all verden; Pop-Quiz,selve meningen med lørdags formiddag.oct skrev:Anisette er bra, men hva har Bjelke med dette å gjøre?
mvh
Tok ikke den :-[. For mye raud vin igår ;D.lars_erik skrev:Men kjære all verden; Pop-Quiz,selve meningen med lørdags formiddag.oct skrev:Anisette er bra, men hva har Bjelke med dette å gjøre?
mvh
Huff. Du også? Det er mange slike her :-\ Hold deg til single malt, og du vil se at hjernecellene bevares og restaureres. 8)oct skrev:Tok ikke den :-[. For mye raud vin igår ;D.lars_erik skrev:Men kjære all verden; Pop-Quiz,selve meningen med lørdags formiddag.oct skrev:Anisette er bra, men hva har Bjelke med dette å gjøre?
mvh
mvh
Ja, det skal jeg legge meg på hjernenlars_erik skrev:Huff. Du også? Det er mange slike her :-\ Hold deg til single malt, og du vil se at hjernecellene bevares og restaureres. 8)oct skrev:Tok ikke den :-[. For mye raud vin igår ;D.lars_erik skrev:Men kjære all verden; Pop-Quiz,selve meningen med lørdags formiddag.oct skrev:Anisette er bra, men hva har Bjelke med dette å gjøre?
mvh
mvh
Som jeg skulle ha sagt det selvdag1234 skrev:Rødvin kan man ikke få nok av. Livet, ja. Rødvin, nei.
Gidon Kremer - Hommageva Piazzolla
oct skrev:Som jeg skulle ha sagt det selvdag1234 skrev:Rødvin kan man ikke få nok av. Livet, ja. Rødvin, nei.
Gidon Kremer - Hommageva Piazzolla. "raud" nr. 1 trekkes herved opp.
mvh
Det har allerede gått for langt, skjønner jeg :'(Ja, det skal jeg legge meg på hjernen
mvh
Ja øl går i varmen.lars_erik skrev:Man får heller jekke seg en pils, mens man lytter til P.I.L.S på NRK1
Selvsagt. En tørste-tår passer alltid.united59 skrev:Ja øl går i varmen.lars_erik skrev:Man får heller jekke seg en pils, mens man lytter til P.I.L.S på NRK1
Eller så kan man ta en "Ah, solen skinner, jeg tar meg en pjolter".
Andre dager er det "Ah, det regner, jeg tar meg en pjolter".
Melk og whisky, takk!united59 skrev:Alle vet at trønderne uansett bare drikker melk og heimkok.
Mens vi sørpå drikker rødvin istedet for melk. SÅ får det heller bli hvitere eller sterkere saker utover kvelden. SkåL!
Jeg er ikke psykiater, men bor rett v. "Vinderen psykiatriske klinikk". Enkelt å ta turen over, dersom det er behov.lars_erik skrev:oct skrev:Som jeg skulle ha sagt det selvdag1234 skrev:Rødvin kan man ikke få nok av. Livet, ja. Rødvin, nei.
mvhDet har allerede gått for langt, skjønner jeg :'(Ja, det skal jeg legge meg på hjernen
mvh
Det er en grunn til at noen finner sitt kall som hjernekrympere. Noen har lettere for det enn andreKrymping, altså :
![]()
Noen blir det på grunn av uflaks.oct skrev:Jeg er ikke psykiater, men bor rett v. "Vinderen psykiatriske klinikk". Enkelt å ta turen over, dersom det er behov.lars_erik skrev:oct skrev:Som jeg skulle ha sagt det selvdag1234 skrev:Rødvin kan man ikke få nok av. Livet, ja. Rødvin, nei.
mvhDet har allerede gått for langt, skjønner jeg :'(Ja, det skal jeg legge meg på hjernen
mvh
Det er en grunn til at noen finner sitt kall som hjernekrympere. Noen har lettere for det enn andreKrymping, altså :
![]()
mvh
Kan hende, men dette er jo en "hva lytter du til idag" tråd. Jeg spiller Sonny Rollins "Saxophone Colossus". På lavt volum, selvsagt. Setter opp volumet efter at den raude vinen begynner å funke. Sjenerende støy blir da til vakker musikk.Får ikke til å legge ut covere på nett. Skyldes selvsagt laptop, og ikke mine egne manglende skills ;D.dag1234 skrev:Noen blir det på grunn av uflaks.oct skrev:Jeg er ikke psykiater, men bor rett v. "Vinderen psykiatriske klinikk". Enkelt å ta turen over, dersom det er behov.lars_erik skrev:oct skrev:Som jeg skulle ha sagt det selvdag1234 skrev:Rødvin kan man ikke få nok av. Livet, ja. Rødvin, nei.
mvh
![]()
mvh
Ser du er ganske ny her. Dette er vel i det store og hele essensen i livet her inne 8)oct skrev:Fin krymping av cover. Skiven er også bra.
mvh
Fins det et liv andre steder?lars_erik skrev:Ser du er ganske ny her. Dette er vel i det store og hele essensen i livet her inne 8)oct skrev:Fin krymping av cover. Skiven er også bra.
mvh