|
Ah. Den kjærligheten.dag1234 skrev:Ole Paus - I en sofa fra IKEA
En nydelig klassiker du har der.TTmania skrev:Denne dumpet endelig ned i postkassen i dag, sammen med noen andre skiver
Carole King - Tapestry på vinyl (180g)
Ja faktisk. Har hørt igjennom den nå og den var enda bedre enn jeg husket den. Anbefalesdag1234 skrev:En nydelig klassiker du har der.TTmania skrev:Denne dumpet endelig ned i postkassen i dag, sammen med noen andre skiver
Fines dessverre ikke på Spotify. Så mens jeg slikker sårene, lytter jeg til denne:TTmania skrev:Ja faktisk. Har hørt igjennom den nå og den var enda bedre enn jeg husket den. Anbefalesdag1234 skrev:En nydelig klassiker du har der.TTmania skrev:Denne dumpet endelig ned i postkassen i dag, sammen med noen andre skiver
dag1234 skrev:Fines dessverre ikke på Spotify. Så mens jeg slikker sårene, lytter jeg til denne:TTmania skrev:Ja faktisk. Har hørt igjennom den nå og den var enda bedre enn jeg husket den. Anbefalesdag1234 skrev:En nydelig klassiker du har der.TTmania skrev:Denne dumpet endelig ned i postkassen i dag, sammen med noen andre skiver
Finnes på min Spotify![]()
Joe Henry - Blood from stars
dag1234 skrev:Wilco - Far, far away
Slade - Far Far Away
Slade, ja. Da er vi tilbake til ungdomskolen, nærmere bestemt 8.klasse. Det var store greier det den gang. (Vi har falmet litt med årene, både Slade og jeg.)lars_erik skrev:dag1234 skrev:Wilco - Far, far away
Slade - Far Far Away
En viss form for orden må det da sannelig være!![]()
Det var en happy dag i Dystopia. Teksten formidler noe sant og beskriver en virkelighet som mange opplever, for den er ikke tilgjort eller usann.Geir Kristiansen skrev:![]()
For de som liker muntre melodier:
The Future Of Speech
My prospects have become less promising
I find it hard to believe in anything
Seems I lost my world and so I lost my faith
And I can't go back to where I've been
A brand new day
It can't get worse
Hear myself say
It can't get worse
I have no lies or truth in what I say
There is no meaning