Mens noen snart skal ikle seg rødt og pusse togskinner naken med tannkost, spiller jeg denne.
Vedlegg
-
76.9 KB Visninger: 193
|
Ja, life is hard. Skulle mye heller svettet over bøgene...lars_erik skrev:Ja, ser at du er 18, og russ i år :dag1234 skrev:Loudon Wainwright III - So damn happyMens jeg leser til eksamen og svetter over bøkene.![]()
Svenske bøger, forstår jeg... :dag1234 skrev:Ja, life is hard. Skulle mye heller svettet over bøgene...lars_erik skrev:Ja, ser at du er 18, og russ i år :dag1234 skrev:Loudon Wainwright III - So damn happyMens jeg leser til eksamen og svetter over bøkene.![]()
Samme for meg hvor de kommer fra. Har ikke tenkt å snakke med dem.lars_erik skrev:Svenske bøger, forstår jeg... :dag1234 skrev:Ja, life is hard. Skulle mye heller svettet over bøgene...lars_erik skrev:Ja, ser at du er 18, og russ i år :dag1234 skrev:Loudon Wainwright III - So damn happyMens jeg leser til eksamen og svetter over bøkene.![]()
![]()
Flott plate. Selv liker jeg Wild Child enda bedre.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Den har jeg desverre ikke, men er lagt på ønskes listenlars_erik skrev:Flott plate. Selv liker jeg Wild Child enda bedre.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Problemet er at jeg var sjenert og kom i idrettsmiljøet i tillegg til at jeg kanskje ble født altfor sent.lars_erik skrev:Lyngen, dette er det endelige beviset; du er syreskadet! Enten for mye eller for lite. Galt gikk det, åkke som :'(
Huff. Du har vår alles medfølelse. Din mor også, siden fødselen trakk slik ut :-\Lyngen skrev:Problemet er at jeg var sjenert og kom i idrettsmiljøet i tillegg til at jeg kanskje ble født altfor sent.lars_erik skrev:Lyngen, dette er det endelige beviset; du er syreskadet! Enten for mye eller for lite. Galt gikk det, åkke som :'(
Jeg takker så mye for den!lars_erik skrev:Huff. Du har vår alles medfølelse. Din mor også, siden fødselen trakk slik ut :-\Lyngen skrev:Problemet er at jeg var sjenert og kom i idrettsmiljøet i tillegg til at jeg kanskje ble født altfor sent.lars_erik skrev:Lyngen, dette er det endelige beviset; du er syreskadet! Enten for mye eller for lite. Galt gikk det, åkke som :'(