U
utgatt60135
Gjest
Denne plata satt ikke helt på første forsøk, men den karen kaster mann ikke på dør på førsteinntrykk.

|
Vel, vel, jeg synes den Hadestownplata tapte seg kjapt. Teatralsk og overdidaktisk. Rett ut kjedelig... Holder deg mye bedre du, skal jeg være ærlig.Lyngen skrev:Hehe, ja og fått for liten bank etter fyllebråk og hor.dag1234 skrev:Ja, nei dette er neppe noe for deg. Du har tatt for lite syre til å like så god musikk.Lyngen skrev:Han skulle ha kommet med en advarsellars_erik skrev:Flott plate dette..
Da prøver jeg Anaïs heller.
Jeg likte ikke så godt en anna is heller.
Anaïs Michell blir for pent og spe alene. Smellvakre Hadestown er en bauta i forhold!
Du brukte vel ei uke på å plukke musikk som både er svigers og Townes approved da.?Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
![]()
Uten tvil det beste Cuddy, Keelor & Co har levert. Lenge siden eg har spilt den nå, men den står seg fortsatt. En favoritt i mange år nå, og det ser ut til at svigers utviser god nok smak til å sette pris på denne fabelaktige plata.
united59 skrev:Du brukte vel ei uke på å plukke musikk som både er svigers og Townes approved da.?Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
![]()
Uten tvil det beste Cuddy, Keelor & Co har levert. Lenge siden eg har spilt den nå, men den står seg fortsatt. En favoritt i mange år nå, og det ser ut til at svigers utviser god nok smak til å sette pris på denne fabelaktige plata.
Ja fin den der, starter dagen med den jeg også. lenge siden ja.
Litt søt, på grensen til å tippe over på et par spor, men holder seg akkurat på den rette siden.
Deres beste, imho.motoren skrev:
Prøve den jeg og.Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
![]()
Ja er helt enig,fantastisk flott driv på denne platenJanR skrev:Deres beste, imho.motoren skrev:
/jan