T
TT.
Gjest
YES - 90125 på vinyl
Vedlegg
-
54.8 KB Visninger: 132
Gratulerer!Lyngen skrev:Nå en plate som kom i posten for en stund siden;
![]()
Noen fortalte at jeg burde ha den i hylla også og der tyder på at de han rett så langt.
måtte bare legge til bildet even...Even S skrev:Over-nite Sensation
Du nøyer deg ikke med noe enn det beste av det beste i kveld skjønner jegdag1234 skrev:Radiohead - Ok computer
Den er også en du har brakt til min bevissthet.Lyngen skrev:Du nøyer deg ikke med noe enn det beste av det beste i kveld skjønner jegdag1234 skrev:Radiohead - Ok computer.
Damien Rice? Tvilsomt da det er så sjelden jeg spiller han. Har O plata, men husker den ikke så veldig. Har ikke satt dype spor. Har vært TV slave i kveld :-\.dag1234 skrev:Den er også en du har brakt til min bevissthet.Lyngen skrev:Du nøyer deg ikke med noe enn det beste av det beste i kveld skjønner jegdag1234 skrev:Radiohead - Ok computer.
Tro jammen jeg snappa Damien Rice fra en av dine poster og.
sikker på detdag1234 skrev:Den er også en du har brakt til min bevissthet.Lyngen skrev:Du nøyer deg ikke med noe enn det beste av det beste i kveld skjønner jegdag1234 skrev:Radiohead - Ok computer.
Veldig lite jeg er sikker på her i verden. Det kan være hvem som helst av de med god smak her inne. Og de er det jo en del av.65finger skrev:sikker på detdag1234 skrev:Den er også en du har brakt til min bevissthet.Lyngen skrev:Du nøyer deg ikke med noe enn det beste av det beste i kveld skjønner jegdag1234 skrev:Radiohead - Ok computer.
Du er den bestedag1234 skrev:Og de er det jo en del av.
Ja, jeg har 9 og en live. De er fine. 0 har jeg bare hørt litt på Spotihify. Og det var ikke dårlig.Lyngen skrev:Du er den bestedag1234 skrev:Og de er det jo en del av..
Damine Rice er bedre enn jeg husket. Flott musikk!
Sammen er vi best - natta :-*...dag1234 skrev:P.S. Det er du som er den beste, vettu :-*.
Ja nå er det repern.Lyngen skrev:Sammen er vi best - natta :-*...dag1234 skrev:P.S. Det er du som er den beste, vettu :-*.
Ein gong til. Det blir gong-gong.dag1234 skrev:Paul Simon - There goes Rythmin' Simon