Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.184
    Torget vurderinger
    6
    Kan vel alltids slenge inn en anbefaling og referanse til hva man lytter til i sene nattetimer :)...

Hide your children, protect your wives, Uncle Gut is coming over for dinner. This group is definitely going to make its presence felt in the progressive rock world. In a community where everyone tries to compare bands to someone else and in a genre where there are so many classifications of progressive music. The unveiling of Uncle Gut prevails as one of the most prolific and original acts to hail from the Baltimore area. Uncle Gut is crafting and forging there own sound. The three members include Mike Pizza on guitars, David Grollman on drums, and Mike Galway on bass. The music is instrumental, there are no hit or miss tracks here just seven ass kicking tunes that are full of energy and fulfilling moments. This is a heavy brew of guitar, bass playing music with churning rhythms and screaming licks. It simply kicks ass. David Grollman on drums is technically in tune with the guitars and together the player’s performance is flawless. Each and every composition sets the mood which is what makes this album a must have to listen to. Our friend, Mike Potter from Orion studio, recorded the album so you know it sounds great. The only drawback to this album is that they only have seven tracks with a clocking time of only 37 minutes. Hey we want more next time guys!

Vedlegg

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Otis Gibbs - Harder Than Hammered Hell

Konstanterte med stor glede og lettelse på mårrakvisten at opptil flere kolleger har fått spysjuka, slik at det planlagte arbeidsmøtet i dag utgår ;D

I tillegg virker siste Gibbs bedre enn fryktet, etter at united skrudde forventningene mine ned i dass.

U

utgatt60135

Gjest
    Beach House

Ved første lytt skuffet den meg dessverre. Han stor forventning til dem etter den lekre Teen Dream, men oppfølgeren er i samme spor men flere hakk tammere kan det virke som. Kanskje den kan vokse på seg? Men nå sankker jeg vel bare til meg selv igjen, da den er utenfor den gamle, gamle oppgåtte sti fra amerika.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.569
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Lyngen skrev:
    Beach House

Ved første lytt skuffet den meg dessverre. Han stor forventning til dem etter den lekre Teen Dream, men oppfølgeren er i samme spor men flere hakk tammere kan det virke som. Kanskje den kan vokse på seg? Men nå sankker jeg vel bare til meg selv igjen, da den er utenfor den gamle, gamle oppgåtte sti fra amerika.
    Kjedelig plate ja.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.569
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Lyngen skrev:
    united59 skrev:
    Kjedelig plate ja.
    Hva synes du om Teen Dream da?
    Haha, skal du sjekke om jeg har rett til å uttale meg nå? Sikkert like greit å snakke med seg selv, da får man de svar man ønsker.

For hva det er verdt: Jo, liker faktisk både Teen Dream og den som kom før der. Uten at jeg hører dem mye om dagen.

Men denne blei for tam og for syntetisk for meg . En lytt som ikke fristet til gjentakelse.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.569
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Townes skrev:
    Otis Gibbs - Harder Than Hammered Hell

Konstanterte med stor glede og lettelse på mårrakvisten at opptil flere kolleger har fått spysjuka, slik at det planlagte arbeidsmøtet i dag utgår ;D

I tillegg virker siste Gibbs bedre enn fryktet, etter at united skrudde forventningene mine ned i dass.
    Andres sjukdom og lave forventninger kan gi en god dag ja. :)

U

utgatt60135

Gjest
    united59 skrev:
    Lyngen skrev:
    united59 skrev:
    Kjedelig plate ja.
    Hva synes du om Teen Dream da?
    Haha, skal du sjekke om jeg har rett til å uttale meg nå? Sikkert like greit å snakke med seg selv, da får man de svar man ønsker.

For hva det er verdt: Jo, liker faktisk både Teen Dream og den som kom før der. Uten at jeg hører dem mye om dagen.

Men denne blei for tam og for syntetisk for meg . En lytt som ikke fristet til gjentakelse.
    Jeg bare lurte på om du bare ikke likte den nye plata eller om det gjaldt gruppas tidligere utgivelser også så jeg skjønner ikke den kommentaren der. Ja, enig i at den er for tam. Skuffende.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.569
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Et mislykket forsøk på en fleip, Lyngen.
    Men jeg forsto deg nok rett da, i det minste :)

Otis Gibbs - Harder Than Hammered Hell (2012)

C

Cyber

Gjest

Sara Groves - Fireflies and songs

Snart helg!

Every burden I have carried,
    Every joy--it's understood.
    Life with you is half as hard,
    And twice as good.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Ikke hatt på anlegget hele uka :eek:
    Så nå skal det smake med litt.....

Vinyl.

/jan

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.726
    Sted
    Hus
    Ja, det er for jævlig. Gleder meg til å komme hjem og fyre stereoen. Forhåpentligvis en del ny vinyl å hente på posten oxo :D

U

utgatt60135

Gjest
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:

Veldig fint album!
    Det ga ikke den sterkeste ereksjonen her i slummen, men siden du sier det så pent, skal den få en ny runde i halmen.
    Nei, noen ereksjon gir den ikke. Men det er åkke som et veldig fint album synes jeg. En svak 8 eller sterk 7? Men jeg vil nok tro jeg gir dem estra spilletid siden det er The Shins i lyset etter 5 år i mørket :). Joda, vi har jo fått Broken Bells da.

Nå en plate som kom i posten for en stund siden;

Noen fortalte at jeg burde ha den i hylla også og der tyder på at de han rett så langt :).

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn