- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Elton John - Goodbye Yellow brick road
Vedlegg
-
68.9 KB Visninger: 158
Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
Ray Bonneville - Gust Of Wind
Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
Nå er det tilbakelent posisjon med en dobbel espresso. Fortsatt Bonneville som akkompagnement. Kan bli en sein natt. 8)
Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
Nå er det tilbakelent posisjon med en dobbel espresso. Fortsatt Bonneville som akkompagnement. Kan bli en sein natt. 8)
Jeg skjønner jeg har valgt helt feil som lærer![]()
Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
Skulle jeg valgt igjen, ville jeg valgt å bli lærer.
Helst et sted uten elever.![]()
Kun sexy mødre. ;Dlars_erik skrev:Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
![]()
Liker du den?dag1234 skrev:The Shins - Port of tomorrw
De er det altfor få av. Et meget dårlig frynsegodeunited59 skrev:Kun sexy mødre. ;Dlars_erik skrev:Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
![]()
Trenger bare ei!lars_erik skrev:De er det altfor få av. Et meget dårlig frynsegodeunited59 skrev:Kun sexy mødre. ;Dlars_erik skrev:Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
![]()
![]()
Joda, men man trenger jo noen å velge i. En audition ;Dunited59 skrev:Trenger bare ei!lars_erik skrev:De er det altfor få av. Et meget dårlig frynsegodeunited59 skrev:Kun sexy mødre. ;Dlars_erik skrev:Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
![]()
![]()
Dream on!lars_erik skrev:Joda, men man trenger jo noen å velge i. En auditionunited59 skrev:Trenger bare ei!lars_erik skrev:De er det altfor få av. Et meget dårlig frynsegodeunited59 skrev:Kun sexy mødre. ;Dlars_erik skrev:Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
![]()
![]()
![]()
Ja, det er ikke rart det går åt skogen med verden! Tenke seg til at kvinnfolka skal være de som velgerunited59 skrev:Dream on!lars_erik skrev:Joda, men man trenger jo noen å velge i. En auditionunited59 skrev:Trenger bare ei!lars_erik skrev:De er det altfor få av. Et meget dårlig frynsegodeunited59 skrev:Kun sexy mødre. ;Dlars_erik skrev:Og uten foreldre...united59 skrev:Lykken er ikke nødvendigvis det å jobbe seint og ha en rar døgnrytme.lars_erik skrev:Du må gjerne fortelle om jobb og arbeidstid. Sånn i tilfelle omskolering, mener jeg ???united59 skrev:Hehe, er litt treig om dagen ja. Jakta gikk dårlig, men som gammel yrkesfisker blei det mat, lell.lars_erik skrev:Jævla seinkokt den bisonen! ???united59 skrev:Til middagen skal det gå i
![]()
![]()
![]()
Virkelighetn er nok sånn at det gutta som må på audition.![]()