som en konsekvens av stafetten
Vedlegg
-
337.1 KB Visninger: 150
|
Prøver denne jeg og. Siden det er du som anbefaler...Townes skrev:Various - This one's for him : a tribute to Guy Clark
![]()
Var vel på høy tid at Guy Clark fikk en tribute. Mange gode navn med, for å si det mildt:
Samme her. Men på Mobile Fidelity CDTTmania skrev:Eagles - Hotel California på vinyl
Jobbet litt seint i dag og har slutta å drikke på jobb.Roberten skrev:Skummelt sen ølstart, united. Her i de møblerte hjem har en selvfølgelig sørget for å være godt skodd fra tidlig ettermiddag.
Tror jaggu det blir en ny runde med sweden, ja.
Kondolerer.united59 skrev:Jobbet litt seint i dag og har slutta å drikke på jobb.![]()
Med typisk ugrundighet og udugelighet har jeg skrevet et drikkemønster på en serviett som gikk rett i søpla etter maten. Vet jo at jeg ikke følger planen likevel.Roberten skrev:Kondolerer.united59 skrev:Jobbet litt seint i dag og har slutta å drikke på jobb.![]()
I see. Fatt mot og skrid til verket med målbevissthet og pågangsmot !
Jeg tok det som en sterk anbefaling.vredensgnag skrev:Sekkepipeorkester_ Med tillegg. Tres etrange. fleinsoppmusikk.Sporet som heter Scottish har brasilianske rytmer, osv. Vet ikke om jeg skal advare eller anbefale.
Pussig sammentreff. Sitter akkurat og hører på den plata.lars_erik skrev:Må gi denne en sjanse.
Hva syns du?tkr skrev:Pussig sammentreff. Sitter akkurat og hører på den plata.lars_erik skrev:Må gi denne en sjanse.
mvh
Jeg liker den veldig godt. Passer til fredelige sysler. Sitter og spiller Mahjong, og madammen broderer. Rødvin i glassene. Da er den den perfekt.lars_erik skrev:Hva syns du?tkr skrev:Pussig sammentreff. Sitter akkurat og hører på den plata.lars_erik skrev:Må gi denne en sjanse.
mvh