- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Damien Rice - 0
Vedlegg
-
35.3 KB Visninger: 147
Roger McGuinn + Gram Parsons- Bedre blir det nesten ikke!dag1234 skrev:The Byrds - Sweetheart of the rodeo
Jupp! Det blir knallbraBent skrev:Såg plutselig at han her karen skal spille på Garage neste uke (gratis til og med), det må jeg få med meg.
Israel Nash Gripka - Barn Doors & Concrete Floors
![]()
jassågitt! du er en sinnatagg i dagTownes skrev:Slayer - South of heaven
![]()
Ingen tvil om at dette er en dag som gjerne trenger litt Slayer.
Velger å se på det som konstruktiv kanalisering av negativ energi.65finger skrev:jassågitt! du er en sinnatagg i dagTownes skrev:Slayer - South of heaven
![]()
Ingen tvil om at dette er en dag som gjerne trenger litt Slayer.
Gruer deg til du ikke kan stikke av til jobben for å få sove?Townes skrev:Ymse - Teenage Shutdown: The world ain't round, it's square
Siden det snart er helg.
united59 skrev:Gruer deg til du ikke kan stikke av til jobben for å få sove?Townes skrev:Ymse - Teenage Shutdown: The world ain't round, it's square
Siden det snart er helg.
Townes skrev:united59 skrev:Gruer deg til du ikke kan stikke av til jobben for å få sove?Townes skrev:Ymse - Teenage Shutdown: The world ain't round, it's square
Siden det snart er helg.
;D
Kontoret er mitt tempel. Det eneste rommet i dette univers eg har aleinetid. Vurderer å bytte de semi-gjennomsiktige gardinene med noen helt svarte, og få installert en liten sovesoffa her. Er plass til det.
SKITT! Samme dag i Oslo som Chuck Prophet/Jayhawks.Bent skrev:Såg plutselig at han her karen skal spille på Garage neste uke (gratis til og med), det må jeg få med meg.
Israel Nash Gripka - Barn Doors & Concrete Floors
![]()