|
Den er overraskende bra, synes jeg.Burnt_Island skrev:![]()
Svein Tang-Wa var en god ide![]()
Geir Kristiansen skrev:Akkurat når band som In Flames utvikler seg i en "litt mere" lyttervendlig retning så faller anmeldelser som en stein. Se bare på hva som skjedde med siste skiva til Opeth. Det er nemlig ikke lov for et band å utvikle seg fra skive til skive da er katastrofen et faktum.
Denne skiva er rene katastrofen for metall-folket så da skal jeg nok en gang kose meg kostelig og sørge for at jeg skrur opp volumet tre hakk til, bare for å få morro-faktoren opp på maksimalt.
In Flames - Sounds of A Playground Fading.
![]()
Jeg er ikke så opptatt av konvensjonene så er den noe bra? 8)
Var det noe jeg skrev som skulle tyde på noe annet enn at dette er et godt album :Torja skrev:Jeg er ikke så opptatt av konvensjonene så er den noe bra? 8)
De andre jeg har hørt er noe variable, men denne holder høyt, jevnt nivådag1234 skrev:Den er overraskende bra, synes jeg.Burnt_Island skrev:![]()
Likte godt lyden på den og.Burnt_Island skrev:De andre jeg har hørt er noe variable, men denne holder høyt, jevnt nivådag1234 skrev:Den er overraskende bra, synes jeg.Burnt_Island skrev:![]()
![]()
Finner du den bør du skaffe deg Tang Was Revy. Kun gitt ut på vinyl i 1986.Burnt_Island skrev:De andre jeg har hørt er noe variable, men denne holder høyt, jevnt nivådag1234 skrev:Den er overraskende bra, synes jeg.Burnt_Island skrev:Svein Tang-Wa var en god ide![]()
![]()
Hvorfor bruker du solkors og nasjonal samlings hilsen?dag1234 skrev:Carola - Blott en Dag![]()
Dag er på leting etter seg selv. Han har tidligere vært innom kommunismen, nazismen, egoismen og skallismen. 8)dag1234 skrev:Å, er det forbudt?bluesbreaker skrev:Hvorfor bruker du solkors og nasjonal samlings hilsen?dag1234 skrev:Carola - Blott en Dag![]()
Er det fordi at du har lyst på juling?
Du får rapportere meg til øvrigheta da.
Jeg anbefaler at han lar seg snø inne.lars_erik skrev:Dag er på leting etter seg selv. Han har tidligere vært innom kommunismen, nazismen, egoismen og skallismen. 8)dag1234 skrev:Å, er det forbudt?bluesbreaker skrev:Hvorfor bruker du solkors og nasjonal samlings hilsen?dag1234 skrev:Carola - Blott en Dag![]()
Skallismen er vel den som har festet seg mest, ved siden av fetisjmen... ;D
Jeg anbefaler at man ser humorenbluesbreaker skrev:Jeg anbefaler at han lar seg snø inne,lars_erik skrev:Dag er på leting etter seg selv. Han har tidligere vært innom kommunismen, nazismen, egoismen og skallismen. 8)dag1234 skrev:Å, er det forbudt?bluesbreaker skrev:Hvorfor bruker du solkors og nasjonal samlings hilsen?dag1234 skrev:Carola - Blott en Dag![]()
Skallismen er vel den som har festet seg mest, ved siden av fetisjmen... ;D
;Ddag1234 skrev:Dette er en lyttetråd, krangling henvises til Kabel-, Politikk eller Religionstrådene.
Kan ikke spise alle dropsene i godteposen på en gang, vettu.lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Dette er en lyttetråd, krangling henvises til Kabel-, Politikk eller Religionstrådene.
Det minner meg om det er svært labert på Vatikan-tråden!
Å? Er det noe forbud mot det?dag1234 skrev:Kan ikke spise alle dropsene i godteposen på en gang, vettu.lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Dette er en lyttetråd, krangling henvises til Kabel-, Politikk eller Religionstrådene.
Det minner meg om det er svært labert på Vatikan-tråden!
Ser den. En stor glipp!dag1234 skrev:P.S. lars_erik. Du glemter Justin Bieberismen. Den har ikke gått over, selv om det nærmer seg 1.3.2012 med stormskritt.