Ja der burde man vært. :-[Roberten skrev:@Dongen, plutselig gikk det opp for meg at godeste Lowe spiller her i byen i morgen. Ikke er det utsolgt heller.
Min unnskyldning er at jeg er utabys et par dager til. Og det jo ingen unnskyldning.
Ja der burde man vært. :-[Roberten skrev:@Dongen, plutselig gikk det opp for meg at godeste Lowe spiller her i byen i morgen. Ikke er det utsolgt heller.
Ingen aning, annet enn at Rockefeller sier:Dr Dong skrev:To-mannsband?Roberten skrev:@Dongen, plutselig gikk det opp for meg at godeste Lowe spiller her i byen i morgen. Ikke er det utsolgt heller.
Line-up
Nick Lowe
Geraint Watkins
Hmm, må jeg kutte maltdrikken på Waldemars
Geraint Watkins har supportert Nick Lowe ved utallige anledninger, og de har vel bidratt på hverandres plater også.Roberten skrev:Ingen aning, annet enn at Rockefeller sier:Dr Dong skrev:To-mannsband?Roberten skrev:@Dongen, plutselig gikk det opp for meg at godeste Lowe spiller her i byen i morgen. Ikke er det utsolgt heller.
Line-up
Nick Lowe
Geraint Watkins
Hmm, må jeg kutte maltdrikken på Waldemars
NICK LOWE & BAND
Supp.: Geraint Watkins
Alternativt kan maltdrikken gli over i maltdrikk på Rockefeller...
Hmm... det her må jeg virkelig fundere på. Nesten for gæli' å ikke møte opp.
united, du burde definitivt vite bedre enn å være hjemmefra i en sådan stund. Det tar seg dårlig ut.
Kanskje, kanskje ikke. Du er jo en mann hvis musikkråd jeg lytter til.Townes skrev:Sam Baker - Cotton
![]()
Dette tror eg kan være noe for dag. Men eg har jo tatt feil før, og gjør det vel igjen.
Følger nok en gang i dine fotspor, JanR.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Fikk "original" cd'n i dag, hatt en brent en her noen dager :vargen skrev:Følger nok en gang i dine fotspor, JanR.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
Renkse og gutta spiller god musikk de.JanR skrev:Fikk "original" cd'n i dag, hatt en brent en her noen dager :vargen skrev:Følger nok en gang i dine fotspor, JanR.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
Slettes ikke galt, så neste bestilling med de her gutta blir de 2 første skivene.
Kan jeg lede eder inn på den rette sti så gleder det meg ;D
/jan
Mmvargen skrev:Renkse og gutta spiller god musikk de.JanR skrev:Fikk "original" cd'n i dag, hatt en brent en her noen dager :vargen skrev:Følger nok en gang i dine fotspor, JanR.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
Slettes ikke galt, så neste bestilling med de her gutta blir de 2 første skivene.
Kan jeg lede eder inn på den rette sti så gleder det meg ;D
/janBlir litt lite Katatonia i heimen om dagen, men det skal rettes på. Kommer jo så mye spennende nå snart, med bl.a. Anathema og Storm Corrosion, pluss litt sologreier fra SW.