U
utgatt60135
Gjest

Fin plate dette, særlig førstelåta.
Edit; Har spilt denne EP´n også uten at jeg var klar over det:

Mye av det samme.
Ok, litt stafettmusikk;

Enig.gismo skrev:
???gismo skrev:
Jeg hermerBent skrev:Tar en runde med denne i kveld også
The Cynics - Spinning Wheel Motel
![]()
Hyggelig den falt i smakBent skrev:Slaid Cleaves - Broke Down
Nok en gang et tips fra Townes
Veldig bra den Breakfast In Hell.
I de rette stunder kan jeg nyte litt slowmusic også vettu Lyngen ;D ;DLyngen skrev:???gismo skrev:
Den er bra. Denne også.Townes skrev:Hyggelig den falt i smakBent skrev:Slaid Cleaves - Broke Down
Nok en gang et tips fra Townes
Veldig bra den Breakfast In Hell.
Flamin groovies' - Shake some action
![]()
Noen plater er det umulig å gå lei. Dette er en sånn.
Eg og.Lyngen skrev:Jeg hermerBent skrev:Tar en runde med denne i kveld også
The Cynics - Spinning Wheel Motel
![]()
![]()
Aldri!Lyngen skrev:Å, den der er like flott over Spotify, lars_erik.
Da erre no gæli med anlegget ditt 8).lars_erik skrev:Aldri!Lyngen skrev:Å, den der er like flott over Spotify, lars_erik.
![]()
God ide, spiller den.tkr skrev:En uvanlig god plate fra en uvanlig god artist:
![]()
Mary Chapin Carpenter, Stones in the road.
En av de største countryartistene i dag, IMO. Selv om det kanskje er riktigere å kalle musikken hennes for Americana. En dame som har hatt sine opp- og nedturer. Sykdom, nerveproblemer, skrivesperre. Likevel en blendende god låtskriver og artist.
mvh
Takk det samme.tkr skrev:Du har god musikksmak!Det er ikke så mange som har den plata.
mvh
Anbefales også. Og hvis du ikke har " Party Girl and other Favorites", sett den på listen .united59 skrev:Takk det samme.tkr skrev:Du har god musikksmak!Det er ikke så mange som har den plata.
mvh
Minner meg om at jeg ennå ikke har fått anskaffet Shooting Straight in the Dark.
Jeg også.mikefish skrev:Har de fleste platene til Mary Chapin Carpenter.Flott artist !
mvh. s,