- Ble medlem
- 17.06.2007
- Antall liker
- 89
humble pie:
godt og høre stemmen til marriot igjen. 8)

godt og høre stemmen til marriot igjen. 8)
Feil albumdag1234 skrev:Får prøve denne da Lyngen, selv om jeg ikke er så glad i imo. Synes det blir for dystert og destruktivt, heller ikke har jeg sansen selvskading og piercing heller. Men siden det er du så skal jeg lytte litt.
Cloud Nothing - s/t
Ja, dette var drit iyo. Iom og.Lyngen skrev:Feil albumdag1234 skrev:Får prøve denne da Lyngen, selv om jeg ikke er så glad i imo. Synes det blir for dystert og destruktivt, heller ikke har jeg sansen selvskading og piercing heller. Men siden det er du så skal jeg lytte litt.
Cloud Nothing - s/t. Men det er nok ikke din smak tror jeg.
Fant noe til deg;dag1234 skrev:Mens Lyngen roter rundt i mosen tar jeg en ventepølse.
Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.Lyngen skrev:Fant noe til deg;dag1234 skrev:Mens Lyngen roter rundt i mosen tar jeg en ventepølse.
Aii, i frykten prøver jeg å servere deg: http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5dag1234 skrev:Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.
SATS? Har du fått bilringer? Prøv i fall å slanke dem vekk med øl. Jeg har veldig tro på ølkur.Lyngen skrev:Aii, i frykten prøver jeg å servere deg: http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5dag1234 skrev:Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.
Da skal jeg dra å høre musikk på SATS. Blir vel gneldrebikkjene da.
Ja, alkoholen er redningen. Jeg må ha meg en harry-tur; snart tomt for single malt :'(dag1234 skrev:
...vel, coveret lyver ikke iafallmotoren skrev:
Helt enig bra plate dette, må kjøpesmotoren skrev:
Trodde ikke det bla laget slik musikk lengre. Heldigvis tok jeg feilgismo skrev:
Rett og slett vakkertlars_erik skrev:Trodde ikke det bla laget slik musikk lengre. Heldigvis tok jeg feilgismo skrev:![]()
Ja. Man er tilbake til skjæringspunktet mellom 60 og 70-tallet. Da det virkelig ble laget bra musikkmotoren skrev:Rett og slett vakkertlars_erik skrev:Trodde ikke det bla laget slik musikk lengre. Heldigvis tok jeg feilgismo skrev:![]()
mvh
Bent skrev:Helt enig bra plate dette, må kjøpesmotoren skrev:
Tror jeg betalte 159,- for vinylen på cdon.
Dette var lovendeBent skrev:Helt enig bra plate dette, må kjøpesmotoren skrev:![]()
Jeppdecibelius skrev:Den ble visst dagens buzz den skiva der. Hyggelig att Dere liker'n også.
Takk for tipset,den er bestiltlars_erik skrev:Jeppdecibelius skrev:Den ble visst dagens buzz den skiva der. Hyggelig att Dere liker'n også.![]()