|
Kan kanskje svare om et par dager, har ikke presist nok Smog-repertoire til å sammenligne de på sittende bakende (men SKAL snart opp og lage mat).Roberten skrev:united, hvordan er Supper i forhold til Dongs Of Sevotion, Wild Love og Red Apple Falls ?
Red Apple Falls er vel det beste Smog har levert? Oder? Den er jo oppriktig knallfin mener eg å huske. Kanskje eg må grave i kasser i kveld. Skal være en god del Smog der.Roberten skrev:united, hvordan er Supper i forhold til Dongs Of Sevotion, Wild Love og Red Apple Falls ?
Likanes versjon det der jabaluba skrev:Ja, den er fra en tributeplate som heter New Coat of Paint. Har den ikke selv.Bent skrev:Nydelig versjon det der ja.baluba skrev:
Nydelig Tom Waits-cover! :-*
Tror jeg har hørt den før for noen år siden, er den fra en Waits tributeplate?
Ikke lett å være ekkel mot deg som driver med selvstraff.Roberten skrev:Knock Knock har ikke jeg hørt engang jeg, skammekroken med meg.
Må si det er en imponerende samling Smog-plater du har. Jeg har sikkert bare 1/3 av dem. Er enig i at det er vanskelig å si hvilke av dem som er best.united59 skrev:Smog - Wild Love