rolfozzy skrev:rolfozzy skrev:
Men jeg fant.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/821/uncletupelocoverstory.jpg/]
Burnt_Island skrev:rolfozzy skrev:rolfozzy skrev:
Men jeg fant.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/821/uncletupelocoverstory.jpg/]
jeg har en egen forkjærlighet for coverlåter: fx denne
Minus 5 - Butcher covered (2009)
Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Nei, du har vel ikke det. Jeg øynet et håp en stund, men... :-\dag1234 skrev:Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Har store kunstnere noen gang vært det?dag1234 skrev:Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Damen jeg prater om, er denne fra Sørvestspissenunited59 skrev:Har store kunstnere noen gang vært det?dag1234 skrev:Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
(ikke det at hun er det, og skjønner godt hva du mener).
Her går det i en evig rus, så de er fortsatt like bra ;Ddag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.![]()
Jeg har prøvd Lyngens musikk OG Fuglene av Wilco. I tillegg var der noe Drowning oppe i verdensrommet av en eller annen Wilsondag1234 skrev:Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.![]()
Ja, siden du spør.lars_erik skrev:Jeg har prøvd Lyngens musikk OG Fuglene av Wilco. I tillegg var der noe Drowning oppe i verdensrommet av en eller annen Wilsondag1234 skrev:Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.![]()
Noe rart man lever for, av og på LSD?
Bare man unngår musikk man bare liker edru, så er det verste gjort.dag1234 skrev:Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.![]()