Hvordan høres disse gutta ut nå, 30 år etter?

Vedlegg
- 

13.1 KB Visninger: 135
| 
 | 
Flytta ut i garasjen?65finger skrev:denne
Det er lenge siden. må sjekkes utHansern skrev:Hvordan høres disse gutta ut nå, 30 år etter?
Koseplate med peis og rødvinlars_erik skrev:Flytta ut i garasjen?65finger skrev:denne
Flotter seg ute i garasjen65finger skrev:Koseplate med peis og rødvinlars_erik skrev:Flytta ut i garasjen?65finger skrev:denne
Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Da får jeg ta en sniklytt på den65finger skrev:Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne

er litt usikker på om det er helt i din gatelars_erik skrev:Da får jeg ta en sniklytt på den65finger skrev:Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne

Den er på vei over fjellene, ned til en herværende PC. Time will show.65finger skrev:er litt usikker på om det er helt i din gatelars_erik skrev:Da får jeg ta en sniklytt på den65finger skrev:Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne

Høre på den og, før Morfeus inviteres med helt hjem.lars_erik skrev:Flotte greier, Dag.
Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige
Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige

Passer fint å melde den på i albumstafetten 15, da?united59 skrev:Crooked Fingers - Breaks In The Armor

En av årets beste.
Ting som alltid har vært som de er, kan ikke plutselig forandres. Ikke rart det blir krig :united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige
Lars Erik altså
Vi trenger alle strukturer, ellers er vi prisgitt kaos. Og spesielt vi som har svake indre strukturer er avhengig av de ytre strukturene. Sånn er det bare.united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige
Lars Erik altså
Crooked Fingers - Breaks In The Armor

En av årets beste.
Ja litt morsomt at andres rutiner gir trygghet, da kan vi leve spontant og galt selv.dag1234 skrev:Vi trenger alle strukturer, ellers er vi prisgitt kaos. Og spesielt vi som har svake indre strukturer er avhengig av de ytre strukturene. Sånn er det bare.united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige
Lars Erik altså
En av årets beste.
He, he.united59 skrev:Ja litt morsomt at andres rutiner gir trygghet, da kan vi leve spontant og galt selv.dag1234 skrev:Vi trenger alle strukturer, ellers er vi prisgitt kaos. Og spesielt vi som har svake indre strukturer er avhengig av de ytre strukturene. Sånn er det bare.united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige
Lars Erik altså
En av årets beste.
Bare mor er hjemme og aldri skilles.....
Dazed skrev:Passer fint å melde den på i albumstafetten 15, da?united59 skrev:Crooked Fingers - Breaks In The Armor

En av årets beste.