|
Kongeplate! Legger den i lista.Townes skrev:Wilco & Billy Bragg - Mermaid avenue
![]()
Fortsatt helt konge!
Får teste den da, sikkert to år siden sist.Townes skrev:Wilco & Billy Bragg - Mermaid avenue
![]()
Fortsatt helt konge!
Verdens beste liveplate ?65finger skrev:denne
![]()
jepp i min bokTownes skrev:65finger skrev:denne
![]()
Verdens beste liveplate ?
Fortsetter med de nominerte til Årets album blant Laugsmedlemmene mine
Wilco - The whole love
![]()
I mi bok og, men trudde kanskje du hadde Live at Leeds øverst.65finger skrev:jepp i min bokTownes skrev:65finger skrev:denne
Wilco - The whole love![]()
på toppen på hvert sitt vis. de får stå sammen på toppen. The Who Og TownesTownes skrev:I mi bok og, men trudde kanskje du hadde Live at Leeds øverst.65finger skrev:jepp i min bokTownes skrev:65finger skrev:denne
Wilco - The whole love![]()
det overlegent beste LedZep-albumet. hvis logon er turkis er platen verdt en delJanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Bare det at han starter med Pancho & Lefty sier vel sitt!65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Den har en fantastisk stemning + låtene og alt det andreTownes skrev:Bare det at han starter med Pancho & Lefty sier vel sitt!65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Lenge siden eg har hørt på den nå, men satte på nevnte låt - Det er bare fullstendig total gåsehud for min del. Denne plata på tallerkenen en sein fredagskveld med noe godt i glasset...Ja, då kan eg rett og slett starte å svette i øyekroken.
Jeg driver det langt som snyltedyr på andres poster.65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
det driver jeg med stort sett også. så du er i meget godt selskap 8)dag1234 skrev:Jeg driver det langt som snyltedyr på andres poster.65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Det er andre Lyttevettregelen: Lytt til erfarne lyttere!65finger skrev:det driver jeg med stort sett også. så du er i meget godt selskap 8)dag1234 skrev:Jeg driver det langt som snyltedyr på andres poster.65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Har sans for Calexico, selv om det er litt på siden av hva jeg normalt lytter til. Hva synes du om Carried...? Jeg synes den er deres beste.Hansern skrev:Over til 'Feast of Wire', skal ifølge hardcore fansen være deres beste, får derfor prøve å overbevise meg![]()