|
En representant rett overTownes skrev:Eg er jo en svart/kvitt person av rang og opererer kun med to sjangrer for musikk; god og dårlig.
Uhhu. Fuzzy! Det var lenge siden. Hadde helt dilla på den i en lang, lang periode. Egentlig dilla på alle skivene deres. År og dag siden sist.Bent skrev:Grant Lee Buffalo - Fuzzy
jowil skrev:Uhhu. Fuzzy! Det var lenge siden. Hadde helt dilla på den i en lang, lang periode. Egentlig dilla på alle skivene deres. År og dag siden sist.Bent skrev:Grant Lee Buffalo - Fuzzy
Nå er det "heismusikk" det går i. Rett og slett årets utgivelse:
13th Floor Elevators - Music of the Spheres
Tilleggsopplysning til Townes: Ifølge den meget grundige boka i boksen var Townes Van Zandt på et tidspunkt vurdert som bassist i Elevators. Tror det kunne blitt århundrets orkester om det hadde skjedd!
Nei, det virker ikke slik. Fikk lagt den i handlekurven.Townes skrev:No er det vel for seint.
Nå må du ikke ødelegge økonomien vår, da! ;Djowil skrev:Nei, det virker ikke slik. Fikk lagt den i handlekurven.Townes skrev:No er det vel for seint.
::
:
;D
Til èn ynkelig tusenlapp aspirerer dette til innbruddspris. ;D Om det får deg til å føle deg bedre kan du helt sikkert sitte i ettertid å se den tilbudt for fantasipriser på ebay. :united59 skrev:Nå må du ikke ødelegge økonomien vår, da! ;Djowil skrev:Nei, det virker ikke slik. Fikk lagt den i handlekurven.Townes skrev:No er det vel for seint.
:
;D
En tusenlapp her og en tusenlapp der...jowil skrev:Til èn ynkelig tusenlapp aspirerer dette til innbruddspris. ;D Om det får deg til å føle deg bedre kan du helt sikkert sitte i ettertid å se den tilbudt for fantasipriser på ebay. :united59 skrev:Nå må du ikke ødelegge økonomien vår, da! ;Djowil skrev:Nei, det virker ikke slik. Fikk lagt den i handlekurven.Townes skrev:No er det vel for seint.
:
;D
![]()
Å, akkurat. Men da kan du jo kanskje prøve å tilegne deg den cd-boksen som kom for et par år siden. Kostet ett laken i utgangspunktet den også.united59 skrev:En tusenlapp her og en tusenlapp der...jowil skrev:Til èn ynkelig tusenlapp aspirerer dette til innbruddspris. ;D Om det får deg til å føle deg bedre kan du helt sikkert sitte i ettertid å se den tilbudt for fantasipriser på ebay. :united59 skrev:Nå må du ikke ødelegge økonomien vår, da! ;Djowil skrev:Nei, det virker ikke slik. Fikk lagt den i handlekurven.Townes skrev:No er det vel for seint.
:
;D
![]()
Har ikke platespiller for tida, men jaggu fikk jeg lyst på den, hehe.
Takk for tipset!
Flott plateunited59 skrev:Fortsetter i serien av favoritt-live-plater, 30 år tilbake.
Jethro Tull - Bursting Out
![]()
Mimredagen. Men så er man da også "too old to rock 'n roll, but too young to die".![]()
Hvilken mann er den heldige?dag1234 skrev:Nå må jeg starte helga med litt hurramusikk for dette blir et vendepunkt i en manns liv.
The Smiths - s/t
dag1234 skrev:Kom over disse bildene tatt av Steinar Remme i Ålesund i 1975, av av de siste konsertene til gruppa, og der var jeg. Men hvem er det bilde av, lars_erik?
'Heldig' er ikke et ord jeg vil bruke før helgen er tilendebrakt.lars_erik skrev:Hvilken mann er den heldige?dag1234 skrev:Nå må jeg starte helga med litt hurramusikk for dette blir et vendepunkt i en manns liv.
The Smiths - s/t