Beirut - The Rip Tide

|
Absolutt! For meg står den som den sterkeste i katalogen deira. Ikkje et eneste dødpunkt.jowil skrev:Har det steike artig her:
Den der Horsepower-plata må jeg se å få skaffet igjen. Min forsvant med et bilvrak for ca ti år siden, det er jo en kanonplate.
Bare nesten enig, jeg holder en knapp på Folklore som bittelite foran, med denne som nummer 2.Townes skrev:Absolutt! For meg står den som den sterkeste i katalogen deira. Ikkje et eneste dødpunkt.jowil skrev:Har det steike artig her:
Den der Horsepower-plata må jeg se å få skaffet igjen. Min forsvant med et bilvrak for ca ti år siden, det er jo en kanonplate.
Tror jeg er enig, den ligger jo på Spotify så her blir det oppfrisking. Folklore fikk jeg aldri helt taket på. Mulig det var alt for mye annet som foregikk på den tiden, får bli et gjenhør med den også.Townes skrev:Absolutt! For meg står den som den sterkeste i katalogen deira. Ikkje et eneste dødpunkt.jowil skrev:Har det steike artig her:
Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D
Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D
Mye aktiviteter for tida, skjønner jeg. Fikke meg til å tenke på mannen som skulle vende hesten av med å spise.lars_erik skrev:Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D
Om disse ungpike-fødslene blant drillpikene brer om seg, vil det jo bli roligere tider.dag1234 skrev:Mye aktiviteter for tida, skjønner jeg. Fikke meg til å tenke på mannen som skulle vende hesten av med å spise.lars_erik skrev:Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D
Kanskje det var en ide å buke kondom? Tenker på mannen som skulle vende hingsten av med (å) hoppe.lars_erik skrev:Om disse ungpike-fødslene blant drillpikene brer om seg, vil det jo bli roligere tider.dag1234 skrev:Mye aktiviteter for tida, skjønner jeg. Fikke meg til å tenke på mannen som skulle vende hesten av med å spise.lars_erik skrev:Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D
He, he :dag1234 skrev:Kanskje det var en ide å buke kondom? Tenker på mannen som skulle vende hingsten av med (å) hoppe.lars_erik skrev:Om disse ungpike-fødslene blant drillpikene brer om seg, vil det jo bli roligere tider.dag1234 skrev:Mye aktiviteter for tida, skjønner jeg. Fikke meg til å tenke på mannen som skulle vende hesten av med å spise.lars_erik skrev:Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D