Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.134
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Ikke spill dum nå.
    Jeg tenkte at en injeksjon eller to av Decapetyl ville komme godt med.

Decapetyl. Hva hjelper det mot? Jeg vil ikke ødelegge stunden, nå som jomfruenes komme i høye hæler er nær

Det hjelper mot en rekke plager, bl a libido. På folkemunne kalt kjemisk kastrering.
    Men fyda! :mad:

Jeg trenger da all min manndomskraft, når de 40 amasoner i høye hæler ankommer!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Ikke spill dum nå.
    Jeg tenkte at en injeksjon eller to av Decapetyl ville komme godt med.

Decapetyl. Hva hjelper det mot? Jeg vil ikke ødelegge stunden, nå som jomfruenes komme i høye hæler er nær

Det hjelper mot en rekke plager, bl a libido. På folkemunne kalt kjemisk kastrering.
    Men fyda! :mad:

Jeg trenger da all min manndomskraft, når de 40 amasoner i høye hæler ankommer!
    Nei, men lars_erik, da. Nå får jeg jo bildene i hodet tilbake. Huff og huff. Du slemme, slemme mann. Her forsøker en stakkar å hjelpe til så godt jeg kan, men blir det tatt i mot? Særlig. Jeg forsøker å finne gode tiltak mot ekkel sextrang, mens du plasker rundt på youtube på jakt etter spebarn som lyer navnet Ruby. Huff og huff.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    Tenker heller dere skal fundere over hvem som blant annet er kjent for sin coverversjon av denne låten?

Dag kjenner i alle fall svaret, og det bør han ikke være alene om.
    Nydelig versjon. Ikke hørt denne før. Tenkte du på Bjørk & Co?
    Siden vi er på sentralen var det Steely Dan jeg forventet som svar. Dette er en fin versjon, ja. Det er dog en av Dions hits som han ikke har skrevet selv. Dette var vel en Leiber & Stoller-komposisjon, tror jeg? Aktuelt i disse dager, siden Leiber gikk bort forleden. Svært mange har covret denne låten, og det var muligens Drifters som spilte den inn først. Nå er platen ferdig, så kanskje jeg bør fortsette med samme artist. Det var platen Yo Frankie fra 1989 som ble min første plate av Dion. En kompis gjorde et "bomkjøp", og jeg gned meg i hendene. ;D

Dion har forresten mange fans. At blant andre Tom Waits mange ganger har uttrykt sin beundring kommer vel ikke som noen overraskelse på noen. Doo Wop er jo typisk noe Waits kan elske, dessuten så er DiMuccis NY-legendestatus ubestridt.
    Ser at Yo Frankie selges for 15,57 amerikanske dollar, så det finnes kanskje bare et opplag av den? Lyden er faktisk ganske bra. Platen er fra æraen før alt skulle skrus til himmels, og takk og pris for det.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.134
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Nei, men lars_erik, da. Nå får jeg jo bildene i hodet tilbake. Huff og huff. Du slemme, slemme mann. Her forsøker en stakkar å hjelpe til så godt jeg kan, men blir det tatt i mot? Særlig. Jeg forsøker å finne gode tiltak mot ekkel sextrang, mens du plasker rundt på youtube på jakt etter spebarn som lyer navnet Ruby. Huff og huff

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.134
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Mens man hører om at det trampes i takt i høye hæler over Dovrefjell (får håpe Dovregubben holder seg unna :-\ )

Det gjør jeg i dette nu, kjære, kjære Lyngen. Dette var smekre toner, du. Sikkert noe for både Baluba og lars_erik også dette.
    Det har du rett i, i mitt tilfelle.

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Mens man hører om at det trampes i takt i høye hæler over Dovrefjell (får håpe Dovregubben holder seg unna :-\ )

Det gjør jeg i dette nu, kjære, kjære Lyngen. Dette var smekre toner, du. Sikkert noe for både Baluba og lars_erik også dette.
    Vanskeligere å overbevise en neger enn en hindu tydeligvis. Hm...

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.134
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Hindu?
    Det var i min forrige gjenfødelse. Nå promoterer jeg Tove Mette.

U

utgatt60135

Gjest
    En aldelses strålende plate for de sene kveldstimer:

En plate alle burde ha synes jeg.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Hindu?

Var det ikke det han var da, den flintskalla tullebukken?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Mulig det, men den dama får vente til jeg er ferdig med Dion i alle fall. Og da ønsker jeg kanskje å se på tv, for det har vært en givende kveld i mr. DiMuccis verden. Avslutter propagandaen med denne videoen til en låt fra nevnte Yo Frankie. At han er en legende er det vel ingen som tviler på etter å ha fått med seg noen overraskende cameos i denne videoen. De fleste sentralister vil nok nikke anerkjennende til noen kjente ansikter som dukker opp for å synge en strofe eller to, så følge med når dere ser dette klippet.

Som alle nå skjønner er Yo Frankie en plate alle bør ha i samlingen, for det har baluba bestemt. 8)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Hindu?

Se der ja. Tok du sprøytene? Ser jaffal passe impotent ut. Eller cheesy, helst.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.134
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Se der ja. Tok du sprøytene? Ser jaffal passe impotent ut. Eller cheesy, helst.
    Men hvilke jomfruer snakker vi om? Er det Allahs paradisiske 72 , eller Gadaffis 40? Det er en viss forskjell. Jaffal for meg.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37638428:40-jomfruer-passer-på-gaddafi.html
    Gadaffis. Selvsagt. Man liker det da litt røft. Dessuten har jeg hørt at de alltid er iført høye hæler, noe som er et meget tiltalende karaktertrekk

Du er fader meg steike pervo, lars_erik. Er du klar over det!!? Heilt sjuk nedentil! Fullstendig mental. Fysj. Blir dårlig. Får ekle, ekle bilder i hodet. Huff, hvordan skal dette gå når som det snart er leggetid og alt ting..?

Jeg vet
    Jeg er en syk, syk mann. Og jeg står for det! To Ibux hjalp ingen ting. Har fortsatt denne dragningen mot høye hæler.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:

Jeg får gi den en sjanse da, Spotify to the rescue. Første tanke er at å gi seg i kast med å forsøke å overgå Mama Cass i åpningslåten ikke er noe sjakktrekk i møte med meg, men det går seg sikkert til. Låten er jo uansett nydelig, og versjonen gjør ikke skam på den.

Edit: Fant en video som var mye finere! Nam, nam nam. :-*

Edit edit: Vel vel vel, den dama fikk fyken sånn litt over halvveis i platen. Det ble for lite substans for meg i den glatte greien der, noe som setter din påstand om Saadiq i et merkelig lys. Dette er rett og slett hifi-musikk. Da lar jeg heller Nick Drake gjøre den jobben den frøkna forsøkte på i stad. Det er å roe meg ned med musikk jeg ønsker, ikke å sovne på sofaen med hodetelefonene på.

Five Leaves Left. Det er altfor lenge siden sist. Denne cd-en er en av mine aller eldste. Det er 25 år siden jeg fikk kjøpt den av en bekjent som hadde vært i NY. baluba ble bergtatt, og er det fortsatt.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Lyngen skrev:
    Har egentlig ikke likt Tom Petty noe særlig, men denne er bra:

Helsikke, Lyngen

Vi hører på samme plate...

Verden står ikkje til påske. Eg synes imidlertid det er en nokså middels Petty plate. Men lenge siden eg har hørt den nå. Kanskje den har blitt bedre? :p

U

utgatt60135

Gjest
    Townes skrev:
    Helsikke, Lyngen

Tøfft .... :D

Må si jeg blir fort lei plata også. På kanten av min smak.

Har gått over til å se på søte og hyggelige Ezinne´s 100m. Kjempestart og holdt bra. Godt løp men holdt ikke til finale.

eksu

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.05.2007
    Antall liker
    1.566
    Torget vurderinger
    4
    Fallulah - The Black Cat Neighbourhood

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Townes skrev:
    Lyngen skrev:
    Har egentlig ikke likt Tom Petty noe særlig, men denne er bra:

Helsikke, Lyngen

Verden står ikkje til påske. Eg synes imidlertid det er en nokså middels Petty plate. Men lenge siden eg har hørt den nå. Kanskje den har blitt bedre? :p

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn