Har du funnet en av de 500 originale LP-ene fra 40 år tilbake etter litt graving i sanda?Townes skrev:Riley - Grandma's roadhouse
![]()
En skatt!
|
Har du funnet en av de 500 originale LP-ene fra 40 år tilbake etter litt graving i sanda?Townes skrev:Riley - Grandma's roadhouse
![]()
En skatt!
Hi hiunited59 skrev:Har du funnet en av de 500 originale LP-ene fra 40 år tilbake etter litt graving i sanda?Townes skrev:Riley - Grandma's roadhouse
![]()
En skatt!![]()
Kan muligens stemme, har jabba om den en stundBent skrev:Israel Nash Gripka - Barn Doors & Concrete Floors
Tror det var Townes som tipset om denne, takk for det.![]()
Nei se, hva er det der under her, montro?lars_erik skrev:Denne merkelige dagen, med noe vått som kommer ned fra luften (er det omsider himmelen som faller i hodet på oss?), nytes det at elvene vokser ;D
Det er vel denne mannen som har vært løsmunnet.
Slik at Majestix frykter å få himmelen i hodet.
Jeg, derimot er uten frykt, og spiller denne;
DET har du rett iDazed skrev:Nei se, hva er det der under her, montro?lars_erik skrev:Denne merkelige dagen, med noe vått som kommer ned fra luften (er det omsider himmelen som faller i hodet på oss?), nytes det at elvene vokser ;D
Det er vel denne mannen som har vært løsmunnet.
Slik at Majestix frykter å få himmelen i hodet.
Jeg, derimot er uten frykt, og spiller denne;
![]()
Jeg er en slik lydfreak, vet du, at jeg laster ned og driver med hjemmebrenning før jeg lytterDazed skrev:Påvirker Rødmix-røyken WiFi-signalene?![]()
Forklarer saken.lars_erik skrev:Jeg er en slik lydfreak, vet du, at jeg laster ned og driver med hjemmebrenning før jeg lytterDazed skrev:Påvirker Rødmix-røyken WiFi-signalene?![]()
Som enhver god trønder.
Det er IKKE torsdag i dag.dag1234 skrev:Til husreingjøringen og hjernevask:
Porcupine Tree - The Incident
Jeg har møtt Jesus, og han gjorde alle ting nye.lars_erik skrev:Det er IKKE torsdag i dag.dag1234 skrev:Til husreingjøringen og hjernevask:
Nå må du få orden på ting!![]()
Mens andre har møtt Trubadurix 8)dag1234 skrev:Jeg har møtt Jesus, og han gjorde alle ting nye.lars_erik skrev:Det er IKKE torsdag i dag.dag1234 skrev:Til husreingjøringen og hjernevask:
Hva kan han da?lars_erik skrev:Mens andre har møtt Trubadurix 8)dag1234 skrev:Jeg har møtt Jesus, og han gjorde alle ting nye.lars_erik skrev:Det er IKKE torsdag i dag.dag1234 skrev:Til husreingjøringen og hjernevask:
Lage regn :dag1234 skrev:Hva kan han da?lars_erik skrev:Mens andre har møtt Trubadurix 8)dag1234 skrev:Jeg har møtt Jesus, og han gjorde alle ting nye.lars_erik skrev:Det er IKKE torsdag i dag.dag1234 skrev:Til husreingjøringen og hjernevask:
Noobegud du har funnet deg.lars_erik skrev:Lage regn :dag1234 skrev:Hva kan han da?lars_erik skrev:Mens andre har møtt Trubadurix 8)dag1234 skrev:Jeg har møtt Jesus, og han gjorde alle ting nye.lars_erik skrev:Det er IKKE torsdag i dag.dag1234 skrev:Til husreingjøringen og hjernevask:
![]()
Flott dame og artist, ja.Townes skrev:Dette fruktfatet av en frøken:
Amy LaVere - Stranger me
![]()
Lækkert!