[No message]
Vedlegg
-
40.6 KB Visninger: 155
Oi, nå ramlet jeg nesten ut av lyttestolen. Sommerferie Ola? ;DOAlex skrev:Lånte et samlealbum av Pet Shop Boys pa biblioteket. Dette er slettes ikke ille! Mulig jeg blir PSB-fan.
Han får det til, han Daglars_erik skrev:En flott plate det der, Dag.
Jazz gjør godt i disse dager. Nå er forresten tropevarmen tilbake i trøndelag![]()
Platen er kul, det er sikkert. Høretelefoner på jobb eller en sjelden fristund i hulen?Roberten skrev:Finfint album, Fingern. Selveste H.R. holdt den i hånden på platebaren her forleden.
The Northern Soul Story Vol. 1 - The Twisted Wheel
![]()
Jeg tror det vil være helt på sin plass å takke townes for at han tipset meg om denne serien, svært så hyggelig og fint så langt.
en hel dagRoberten skrev:Første fridag på fire uker, det har blitt behørig feiret med seks timers klesvask. All your tørkestativ are belong to us.
Jau, skal det være, så skal det jammen være. Men jeg kan med glede og lettere opprømthet opplyse om at denne første dagen etterfølges av femten andre fridager. Det er da enda noe.65finger skrev:en hel dagRoberten skrev:Første fridag på fire uker, det har blitt behørig feiret med seks timers klesvask. All your tørkestativ are belong to us.![]()
litt tøff start?Roberten skrev:Jau, skal det være, så skal det jammen være. Men jeg kan med glede og lettere opprømthet opplyse om at denne første dagen etterfølges av femten andre fridager. Det er da enda noe.65finger skrev:en hel dagRoberten skrev:Første fridag på fire uker, det har blitt behørig feiret med seks timers klesvask. All your tørkestativ are belong to us.![]()
Jepp, finn en tid i løpet av helgen duRoberten skrev:@Fingern, Spider Babies kan være knall, når humøret tilsier det. Du får stikke innom og høre det i løpet av mine femten dager med frihet.
Ja, tenkte litt på symbolikken da jeg fant det fram. Er jo også, som du sier, et meget bra album.gismo skrev:Det er vel der vi fleste har vært en tur nå lars-erik.
Meget bra album.
gismo