Nå igjen?65finger skrev:Bølgeskvulp og vinden som suser i trærne
Vinyl eller cd...?65finger skrev:Bølgeskvulp og vinden som suser i trærne
8)Karma skrev:Vinyl eller cd...?65finger skrev:Bølgeskvulp og vinden som suser i trærne
Ditto; Vamp live er gode greier.gismo skrev:NRK1, stortartet konsert på n-te gang![]()
Mulig det, men vokalisten er ikke tørr bak øragismo skrev:NRK1, stortartet konsert på n-te gang![]()
Ikke så kritisk mot ungdommen nå lars_erik ;D ;Dlars_erik skrev:Mulig det, men vokalisten er ikke tørr bak øragismo skrev:NRK1, stortartet konsert på n-te gang![]()
Den forrige konserten og påfølgende plate var mange hakk bedre, imo.
;Dgismo skrev:Ikke så kritisk mot ungdommen nå lars_erik ;D ;Dlars_erik skrev:Mulig det, men vokalisten er ikke tørr bak øragismo skrev:NRK1, stortartet konsert på n-te gang![]()
Den forrige konserten og påfølgende plate var mange hakk bedre, imo.
;Dlars_erik skrev:For å stoppe blasfemiske uttalelser og stakkars, forvillede sjeler, spilles den ultimate skiva.
The Best - The Best
8)Finbeck skrev:;Dlars_erik skrev:For å stoppe blasfemiske uttalelser og stakkars, forvillede sjeler, spilles den ultimate skiva.
The Best - The Best
Tester ut denne jeg også.Bent skrev:Madeleine Peyroux - Standing on the Rooftop
![]()
Var første gangen jeg hørte på denne, synes kanskje den var litt "rolig" for min smak, men har lært meg etterhvert å gi plater noen runder så kanskje den vokser på meg.lars_erik skrev:Tester ut denne jeg også.Bent skrev:Madeleine Peyroux - Standing on the Rooftop
![]()
Syns nok Paul og The Beatles gjør Martha My Dear bedre.