U
|
Har bare hørt den en gang tidligere, men liker det jeg hører (og ser) ;Dlars_erik skrev:
Mannen ha fatt noen av sine skiver snurret her hjemme de siste ukene, og denne er blandt de bedre, jeg liker den godt, meget godt, den vokser litt på en med antall spillningergismo skrev:
Og den blir neste plate ut i ettermiddag, måtte skaffe den etter mye skryt her på forumet.musicus skrev:Mannen ha fatt noen av sine skiver snurret her hjemme de siste ukene, og denne er blandt de bedre, jeg liker den godt, meget godt, den vokser litt på en med antall spillningergismo skrev:;D ...
mvh
Måtte gi den en lytt via spotify etter mye omtale, og den er slett ikke verst!Bent skrev:Og den blir neste plate ut i ettermiddag, måtte skaffe den etter mye skryt her på forumet.musicus skrev:Mannen ha fatt noen av sine skiver snurret her hjemme de siste ukene, og denne er blandt de bedre, jeg liker den godt, meget godt, den vokser litt på en med antall spillningergismo skrev:;D ...
mvh
Blir spennende og høre.
Ved min første lytt på denne, så "satt" den ikke direktemusicus skrev:Mannen ha fatt noen av sine skiver snurret her hjemme de siste ukene, og denne er blandt de bedre, jeg liker den godt, meget godt, den vokser litt på en med antall spillningergismo skrev:;D ...
mvh
Hans første, og dette er nok de jeg har lyttet mest til, uten at jeg dermed vil gjøre meg til noen kjenner av RR, men dette vil jeg lete opp igjen, (har hatt de første to albumene på kassette)gismo skrev:Men nå en eldre favoritt ;D
Det er da godt at det er flere meninger om musikk og smak TownesTownes skrev:Gir denne en lytt, etter all den panegyriske omtalen her inne:
Robbie Robertson - How to become clairvoyant
![]()
Låter ok halvveis ut i andre låt, men at det er grunner til å gå fullstendig bananas over dette, se det er en annen sak.
Disse platene liker jeg veldig godt. Altså en god tingPesquera skrev:Er ikke sikker på om dette er en god eller dårlig ting, men disse måtte jeg gjennom:
![]()
![]()
Uansett, Albarn s ferdigheter er uomtvistelige.