Nam nam nam! Definitivt bokmerket.ErosLoveking skrev:Disse folka har lagt ned mye arbeid i sin arkeologiske ferd, ingen tvil.Townes skrev:Hmm
Høres jo spennene ut den katalogen der, Eros. Må sjekkes ut.
Hjemmeside til ståkarakter har de også.
http://www.numerogroup.com/about.php
Februar 1987baluba skrev:Er det noen som husker om Ely turnerte Norge i 1985 eller 1986? Har noen litt vage minner om en konsert jeg skrev om for en avis.
Tusen takk for bekreftelsen. Det må nemlig ha vært før september 1987, da jeg skiftet lokasjon og arbeidsgiver. Husker godt hva jeg skrev om den høsten, for studier gjorde at jeg hadde liten produksjon. Det var i alle fall en fremragende konsert som bidro ytterligere til å åpne ørene mine for country og americana.Townes skrev:Februar 1987baluba skrev:Er det noen som husker om Ely turnerte Norge i 1985 eller 1986? Har noen litt vage minner om en konsert jeg skrev om for en avis.
Tviler eg ikkje på at det varbaluba skrev:Tusen takk for bekreftelsen. Det må nemlig ha vært før september 1987, da jeg skiftet lokasjon og arbeidsgiver. Husker godt hva jeg skrev om den høsten, for studier gjorde at jeg hadde liten produksjon. Det var i alle fall en fremragende konsert som bidro ytterligere til å åpne ørene mine for country og americana.Townes skrev:Februar 1987baluba skrev:Er det noen som husker om Ely turnerte Norge i 1985 eller 1986? Har noen litt vage minner om en konsert jeg skrev om for en avis.