Vedlegg
-
175.4 KB Visninger: 261
|
Det er et eller annet med RBK og supportere. Bekrefter stort sett mine fordommer mot hele idretten og dens tilhengere. :-Xlars_erik skrev:For å slå fast at Rosenborg er et dritt og møkkalag, spilles denne nå;
Stødig skive det der.Townes skrev:Son Volt - Trace
![]()
Plata som åpner med en av verdens fineste countrysanger. Windfall er helt sløkket bra som vi sier på vestlandet.
Tear stained eye er ikkje dårlig den heller.
En fantastisk utøver, det der!baluba skrev:Ferdig med dagens dont, og snart skal jeg nyte dagens fangst på kompaniet. Dette er tuba uten klovnenese, noe jeg er glad i.
![]()
Vår egen Øystein Baadsvik spiller tubakonserter fra det 21'de århundre med Singapore SO og Anne Manson med taktstokken.
Ja, og det finnes ikke så mange som gir ut ikke-humoristisk tubamusikk. Det skal forresten være det 20'de århundre, ikke det 21'de (som jeg opprinnelig skrev i hastverket). Når jeg tilfeldigvis dumper over slike plater føler jeg at de bør kjøpes.lars_erik skrev:En fantastisk utøver, det der!baluba skrev:Ferdig med dagens dont, og snart skal jeg nyte dagens fangst på kompaniet. Dette er tuba uten klovnenese, noe jeg er glad i.
Vår egen Øystein Baadsvik spiller tubakonserter fra det 21'de århundre med Singapore SO og Anne Manson med taktstokken.
De ordene der må skremme proghatere som Eros fra vettet! 3x Goblin i en setning + journey og noe svulstig italiensk. Oh la la ;DA Boy Named Sue skrev:Litt progrock mens jeg lager middag
Profondo Rosso med Goblin fra Goblin(The Fantastic journey of Goblin)
Jobber meg gjennom galskapen selvAnonym skrev:Hazmat Modine fra albumstafetten:
Med så sterk medisin rede så går vel det meste bra, men jeg må innrømme at selv jeg (som noen ganger er sympatisk innstilt overfor prog) ble en smule skremt av alle de fæle ordene over et så kort tidsrom.ErosLoveking skrev:Skremt fra vettet? N O T!
Har medisinen klar.
Angry Samoans - "The Unboxed Set"
![]()
43 låter på én CD
Effektive låter som ikke dveler geriatrisk søvnig. Hva jeg kaller kjøkkenmusikk.![]()
Eros? Er det han som bor i garasjen? Virker ikke som om han er så lett å skremme.baluba skrev:De ordene der må skremme proghatere som Eros fra vettet! 3x Goblin i en setning + journey og noe svulstig italiensk. Oh la la ;DA Boy Named Sue skrev:Litt progrock mens jeg lager middag
Så farlig kan det ikke være. Et band som har levert soundtrack til opptil flere Dario Argento-filmer kan ikke være så ille. Har nok blitt eksponert for Goblin mange ganger. :baluba skrev:Med så sterk medisin rede så går vel det meste bra, men jeg må innrømme at selv jeg (som noen ganger er sympatisk innstilt overfor prog) ble en smule skremt av alle de fæle ordene over et så kort tidsrom.
Åpenbart ikke.A Boy Named Sue skrev:Eros? Er det han som bor i garasjen? Virker ikke som om han er så lett å skremme.baluba skrev:De ordene der må skremme proghatere som Eros fra vettet! 3x Goblin i en setning + journey og noe svulstig italiensk. Oh la la ;DA Boy Named Sue skrev:Litt progrock mens jeg lager middag
Jeg har ingen erindring som er klar over slik eksponering, så jeg var vel litt mer utsatt enn deg da.ErosLoveking skrev:Så farlig kan det ikke være. Et band som har levert soundtrack til opptil flere Dario Argento-filmer kan ikke være så ille. Har nok blitt eksponert for Goblin mange ganger. :baluba skrev:Med så sterk medisin rede så går vel det meste bra, men jeg må innrømme at selv jeg (som noen ganger er sympatisk innstilt overfor prog) ble en smule skremt av alle de fæle ordene over et så kort tidsrom.![]()