U
utgatt60135
Gjest
Er Steely Dan det?dag1234 skrev:Ikke pent å mobbe de utviklingshemmede, Lyngen. Fy skam!Lyngen skrev:En forferdelig plate...
Sorry ...
Er Steely Dan det?dag1234 skrev:Ikke pent å mobbe de utviklingshemmede, Lyngen. Fy skam!Lyngen skrev:En forferdelig plate...
Sorry ...
Er vi ikke alle det?Lyngen skrev:Er Steely Dan det?dag1234 skrev:Ikke pent å mobbe de utviklingshemmede, Lyngen. Fy skam!Lyngen skrev:En forferdelig plate...
Sorry ...
Behagelig musikkdag1234 skrev:The Unthanks -Here's the tender coming
Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
Dette er nok voksne, ser du.Roberten skrev:Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
Mer drilltanter altså.lars_erik skrev:Dette er nok voksne, ser du.Roberten skrev:Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
;DRoberten skrev:Mer drilltanter altså.lars_erik skrev:Dette er nok voksne, ser du.Roberten skrev:Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
![]()
Voksne har også foreldre...lars_erik skrev:Roberten skrev:Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
Dette er nok voksne, ser du.
litt mere friskusdamerlars_erik skrev:;DRoberten skrev:Mer drilltanter altså.lars_erik skrev:Dette er nok voksne, ser du.Roberten skrev:Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
![]()
haha, nå blåste eg ei snottboble.Townes skrev:Voksne har også foreldre...lars_erik skrev:Roberten skrev:Foreldrene til disse barna er udelt positive til de erotiske undertonene instruktør/lærer/trener sender til sine håpefulle ?lars_erik skrev:Da kaller pliktene på meg, og det er drillpike-tid 8)
Dette er nok voksne, ser du.
Overflødig å sei, men fy fette for ei plate.Brasse skrev:det kreves kunnskap for å kjøpe kunnskap.
eg tek av meg capsen og riv meg i håret.
![]()
Nytt???Brasse skrev:![]()
Nytt for meg.
Alvorlig talt. Jeg er NØDT til å ha sagt at du skal ha There's Nothing Wrong With Love, Perfect From Now On, Keep It Like A Secret og LIVE av Built To Spill. Jeg hadde den jo til og med meg hjem til deg en gang. Saft suse, Brasse, nå går det over stokk og stein.Brasse skrev:![]()
Nytt for meg.
Det ante meg du hadde gjort din del av jobben. Akk, denne glasurgenerasjonen altså. Huff ja, 90tallet var beinhardt. For å parafrasere lokale helter:Roberten skrev:Alvorlig talt. Jeg er NØDT til å ha sagt at du skal ha There's Nothing Wrong With Love, Perfect From Now On, Keep It Like A Secret og LIVE av Built To Spill. Jeg hadde den jo til og med meg hjem til deg en gang. Saft suse, Brasse, nå går det over stokk og stein.Brasse skrev:![]()
Nytt for meg.
Men bra du endelig har fått hørt den
EDIT: sånn er det med spotifygenerasjonen, townes. Finnes det ikke på spotify eksisterer det liksom ikke. Var noe annet med oss som måtte bryte stein og plukke poteter for å få råd til vinyl.
90tallet var hardt, når jeg tenker meg om.
Eg visste ikkje ka mat var før eg fekk ei floga i halsen onna golf-krigen.
Ha ;D Den var rett og slett griselekker.Townes skrev:Det ante meg du hadde gjort din del av jobben. Akk, denne glasurgenerasjonen altså. Huff ja, 90tallet var beinhardt. For å parafrasere lokale helter:Roberten skrev:Alvorlig talt. Jeg er NØDT til å ha sagt at du skal ha There's Nothing Wrong With Love, Perfect From Now On, Keep It Like A Secret og LIVE av Built To Spill. Jeg hadde den jo til og med meg hjem til deg en gang. Saft suse, Brasse, nå går det over stokk og stein.Brasse skrev:![]()
Nytt for meg.
EDIT: sånn er det med spotifygenerasjonen, townes. Finnes det ikke på spotify eksisterer det liksom ikke. Var noe annet med oss som måtte bryte stein og plukke poteter for å få råd til vinyl.
Jøsses! Her går det i cherry coke zero og skrufRoberten skrev:Ha ;D Den var rett og slett griselekker.Townes skrev:Det ante meg du hadde gjort din del av jobben. Akk, denne glasurgenerasjonen altså. Huff ja, 90tallet var beinhardt. For å parafrasere lokale helter:Roberten skrev:Alvorlig talt. Jeg er NØDT til å ha sagt at du skal ha There's Nothing Wrong With Love, Perfect From Now On, Keep It Like A Secret og LIVE av Built To Spill. Jeg hadde den jo til og med meg hjem til deg en gang. Saft suse, Brasse, nå går det over stokk og stein.Brasse skrev:![]()
Nytt for meg.
@Brasse, takk og lov, jeg var redd for at minst én av oss var i ferd med å rable helt.
Må roe ned med en cherry cola og göteborgs rapé nå.
Tom for cherry cola, altså. Du og Alshus må nok sale opp og komme dere inn i øst europa snarest.Brasse skrev:Dæven! Her går det i Ettan og Fullers London Porter.
Valget er enkelt med cherrycoke i kjølenBrasse skrev:Dæven! Her går det i Ettan og Fullers London Porter.
Dersom desse også er nye, sjekk ut Sweet oblivion. Klart beste plata deria imo.Brasse skrev: