Vedlegg
-
84 KB Visninger: 179
Jepp og denne kombo AKG K701 - Burson Audio HA-160 gjør det ekstemt flottmusicus skrev:
Gismo er en mann verdt å høre på, så den skiva er på vei. Lander snartgismo skrev:musicus skrev:jepp
gismo
Takker for hyggelige ord lars_eriklars_erik skrev:Gismo er en mann verdt å høre på, så den skiva er på vei. Lander snartgismo skrev:musicus skrev:jepp
gismo
I mellomtiden denne, som Gismo også liker;
Lee Ritenour - Rit`s House
Kos deg med denne musicus (nå var det du som satte meg på denne da 8))musicus skrev:Inspirert av gismo med denne, siste skiva ikveld, imorgen er det Norge og 14 dagers jobb igjen
![]()
mvh
Nå er det ikke bare pms som plager deg, men akutt teflonhjerne-syndrom ??? Denne ( også ) har du nettopp spilt. Soppen går strevsomme år i møte, stakkars :'(dag1234 skrev:Big Star - #1 Record
Hæ?? Å, har jeg kommet bortpå repeatknappen? Du allstyrelse så pinlig :-[lars_erik skrev:Nå er det ikke bare pms som plager deg, men akutt teflonhjerne-syndrom ??? Denne ( også ) har du nettopp spilt. Soppen går strevsomme år i møte, stakkars :'(dag1234 skrev:Big Star - #1 Record
Den setter jeg og på, drit i påkleding og kampstart.lars_erik skrev:Fortsetter med denne herlige plata, mens klokka tikker mot kampstart. Alt for langsomt :-\
Buddy Guy - Living Proof
Grufull sang. I klasse med "Gullfeber'n herjer" fra VM i Oslo -82. Har heller ikke skinnvest og bart. Så nei, jeg synger ikke med.lars_erik skrev:Da reiser vi oss mens nasjonalsangen spilles!
LP ???dag1234 skrev:Sonic Youth - LP
Men går dette veien da lars_erik :lars_erik skrev:Da reiser vi oss mens nasjonalsangen spilles!
Det fins enormt mange bokser som tar for seg enormt mange band, og svært mange av de er bare tull og tøys, men denne er virkelig bra! Tror jeg setter den på nå jeg.ErosLoveking skrev:Kveldens utvalgte.
Big Star - "Keep an Eye On the Sky"
![]()
Spørs hva man håper på, det. Jeg ville ha Eggen som trener, og har ingen tro på denne svensken. Så jeg er desverre ikke så overrasket.gismo skrev:Men går dette veien da lars_erik :lars_erik skrev:Da reiser vi oss mens nasjonalsangen spilles!
gismo
Vær grei da, ellers klabber jeg til deg med beautybaggen!lars_erik skrev:LP ???dag1234 skrev:Sonic Youth - LP
Har ikke du 378 dacer du svitsjer mellom da?
Dagens sitat! ;Ddag1234 skrev:Ble lei av alle de der dacene, det er bare så ferbuar 2011.
Til de grader 8)Roberten skrev:Sånn umiddelbart ville jeg trodd at det å treffe mål betyr at man har peiling på fotball.
Medgangssupporter altså.