Richard Hawley "Truelove's gutter"
Vedlegg
-
24.9 KB Visninger: 186
|
Gjestemedlem skrev:65finger skrev:Gjestemedlem skrev:Deres nest beste
Jeg har et litt ambivalent forhold til Midge. Som vokalist på de første platene hans, samt i Visage, er han suveren, men musikk kan han ikke lage. Hans bidrag utover vokalen er utelukkende negative. Man ser det tydeligst på hans soloprosjekter. Pusetrynemusikk. Men det pussige er at Billie Currie har litt av det samme. Hans bidrag på synthen er essensiell for sounden, men Ultravox under hans ledelse er fullstendig lavmål.65finger skrev:liker godt de første platene med Midge men det blir nesten et annet band. Ja takk begge deler
får spille litt Ultravox
Tja, si det. Men for å være ærlig tror jeg ikke jeg har delt seng med en fransøse, så det amorøse for meg har isåfall vært av det imaginære. Fant den på Spotify for dere: http://open.spotify.com/album/4Z2N4b70UcKbJABiiOanrXTorja skrev:ZAZ en fransøse. Hva er det med disse franske kvins som trigger det amorøse i oss?
På en skala frå 10-10, kor jævla bra er fjerdelåta?dag1234 skrev:The Sadies; Darker Circles
Nei, men er det først trigget foretrekker jeg det. Selvfølgelig får de fram varme følelser i natten hos meg også, noen ganger på ettermiddagen også. Husker en artist som het Anne Pigalle, som kom ut på ZTT på åttitallet, som gjorde stort inntrykk på en ung baluba. Hun hadde det franske i seg, og var veldig arty.Torja skrev:Må man dele seng for å se det amorøse ???
Tror den er platas beste. Tja, med det valget du gir meg, så tror jeg nesten det må bli en 10/10. Veldig behagelig. Synes noe av vokalen kan minne om Avett Brothers. Liker godt lyden på plata, for meg til å tenke på Band of Horses med litt mindre diskant. Ei litt kort plate, men veldig gjennomført.Townes skrev:På en skala frå 10-10, kor jævla bra er fjerdelåta?dag1234 skrev:The Sadies; Darker Circles
Hører på gammal blues og drikker whisky, men poster via tlf, så gidder ikkje cover.
Blind Willie Johnson er det i alle fall.
Alt for kjent scenario, spesielt når det ble to kids i heimen... Så tatt meg sjøl i nakken i kveld og åpnet barskapet, som er urovekkende velassortert.dag1234 skrev:Tror den er platas beste. Tja, med det valget du gir meg, så tror jeg nesten det må bli en 10/10. Veldig behagelig. Synes noe av vokalen kan minne om Avett Brothers. Liker godt lyden på plata, for meg til å tenke på Band of Horses med litt mindre diskant. Ei litt kort plate, men veldig gjennomført.Townes skrev:På en skala frå 10-10, kor jævla bra er fjerdelåta?dag1234 skrev:The Sadies; Darker Circles
Hører på gammal blues og drikker whisky, men poster via tlf, så gidder ikkje cover.
Blind Willie Johnson er det i alle fall.
Men likevel, etter kun 2,5 gangs lytting, så tror jeg at jeg setter New Season høyere. Kanskje. For denne har nok mer potensiale i seg.
Henta ei flaske rødvin, men bar den ut igjen. Hadde ikke lyst på likevel. Når Fanden blir gammel, så går han i kloster... Hmm, og jeg som var så glad i en tår...
Liker du denne? Eg syns den var en liten nedtur sammenlignet med forrige. Skulle eg likt ett metall band her i verden, så hadde valget falt på Maiden.Sidane skrev:Iron Maiden...![]()
Med whisky innabords, kommer sannheten fram ;DTownes skrev:Liker du denne? Eg syns den var en liten nedtur sammenlignet med forrige. Skulle eg likt ett metall band her i verden, så hadde valget falt på Maiden.Sidane skrev:Iron Maiden...![]()
Er litt skapfan faktisk...
Ha ha. I know. Men seriøst, A matter of life and death er jo en kongeplate. Åpningskuttet høres jo ut som god gammal hüsker du.lars_erik skrev:Med whisky innabords, kommer sannheten fram ;DTownes skrev:Liker du denne? Eg syns den var en liten nedtur sammenlignet med forrige. Skulle eg likt ett metall band her i verden, så hadde valget falt på Maiden.Sidane skrev:Iron Maiden...![]()
Er litt skapfan faktisk...
Nuveldag1234 skrev:Nei, nå skal de fattige ha wienerbrød!!! Maiden... skapfan... jeg er månebedotten! Hvor er anstendigheten, hvor er alminnelig skam, vanlig konformitet? Maiden!!? Ka i frelseneren Jesu Kristi navn. Har du fått AIDS, eller?!!
Townes, nå ryker klippekortet. Hvar går det av deg? Mens lars_erik har så rar og uforutsigbar smak, at der kan vi egentlig ikke stille han til noe ansvar.
Her må jeg spille Sadies; New Seasons så fort jeg kan og så høyt som naboene tåler. Maiden... ??? hoc transit gloria mundi... :'(
dag kan være streng ja. Er sjøl i lag med ei frå sunnmøre, så veit ikjke om eg kan skrive under på begge kjønnlars_erik skrev:Er nå HELT NØDT til å spille denne 8)
Møringer er SLEMME :'(
Følte Storebror se meg i kortene nå.Townes skrev:Nuveldag1234 skrev:Nei, nå skal de fattige ha wienerbrød!!! Maiden... skapfan... jeg er månebedotten! Hvor er anstendigheten, hvor er alminnelig skam, vanlig konformitet? Maiden!!? Ka i frelseneren Jesu Kristi navn. Har du fått AIDS, eller?!!
Townes, nå ryker klippekortet. Hvar går det av deg? Mens lars_erik har så rar og uforutsigbar smak, at der kan vi egentlig ikke stille han til noe ansvar.
Her må jeg spille Sadies; New Seasons så fort jeg kan og så høyt som naboene tåler. Maiden... ??? hoc transit gloria mundi... :'(
Eg så en viss herreman ved navn dag1234 høre på Vamp her om dagen, så eg hadde trådd nokså varsomt var eg deg
Maiden über alles. Hyggelige og koselige folk som kan showe. Eg har kun én plate med Maiden, og det er den forrige. Den er faktisk så tøff at den spilles ved jevne mellomrom.
Hør litt på Ritter du, og hugs kor du fikk tipset fra, så får eg kanskje sletta et klipp eller to....
Og når du har fått Civilians under huden, så kommer det kortet mitt til å ha uendelig med klipp. Så det så...
Nuvel,dag1234 skrev:Følte Storebror se meg i kortene nå.Townes skrev:Nuveldag1234 skrev:Nei, nå skal de fattige ha wienerbrød!!! Maiden... skapfan... jeg er månebedotten! Hvor er anstendigheten, hvor er alminnelig skam, vanlig konformitet? Maiden!!? Ka i frelseneren Jesu Kristi navn. Har du fått AIDS, eller?!!
Eg så en viss herreman ved navn dag1234 høre på Vamp her om dagen, så eg hadde trådd nokså varsomt var eg deg
Maiden über alles. Hyggelige og koselige folk som kan showe. Eg har kun én plate med Maiden, og det er den forrige. Den er faktisk så tøff at den spilles ved jevne mellomrom.
Hør litt på Ritter du, og hugs kor du fikk tipset fra, så får eg kanskje sletta et klipp eller to....
Og når du har fått Civilians under huden, så kommer det kortet mitt til å ha uendelig med klipp. Så det så...
Vamp og Vamp, fru Blum. Det var et veddemål, skal jeg si deg; hvis jeg klarte å høre hele uten å få apoplektisk anfall, så skulle jeg få en flaske med Asina. Helt alene ;D
Tror du har en lang vei å gå før du kan så mye som drømme om noe klippekort. Maiden, jaja, ... og jeg som trodde så godt om deg. Jeg er ikke sint på deg, bare veldig, veldig skuffet.
Og lars_erik, bøyer meg i støvet og beklager fra roten av hjertet, du kom nok til å gå med i et akutt anfall av posttraumatisk stressforstyrrelse etter å ha blitt utsatt for vrangsiden til Townes. Det skal ikke gjenta seg!
Det kan være at du kan skrive under på kjønnet til hun du er sammen med, men jeg synes vi to må bli litt bedre kjent før du får skrive under på mitt ;DTownes skrev:dag kan være streng ja. Er sjøl i lag med ei frå sunnmøre, så veit ikjke om eg kan skrive under på begge kjønnlars_erik skrev:Er nå HELT NØDT til å spille denne 8)
Møringer er SLEMME :'(
![]()