Bra band har alltid fete outtakes på lager.
Vedlegg
-
53.5 KB Visninger: 154
|
Forhold og forhold, jeg har ihvertfall alle platene de har gitt ut og har spilt dem jevnt og trutt siden 70-tallet. Siden de først er nevnt så setter jeg atter en gang på denne.baluba skrev:Etter Edgar Broughton Band (ingen som har et forhold til dem her på HFS?)
Joda, har Sing Brother Sing som er en kul plate 8).baluba skrev:Etter Edgar Broughton Band (ingen som har et forhold til dem her på HFS?)
Et fint valg. Regnet nok med at det var en god del som har lyttet til dem her på bruket. Det går nok lang tid mellom hver gang jeg har behov for å høre på dem, og da er det et vist nostalgisk skjær over det. Artig er det likevel, så de tåler et par runder iblant.Tubesnake skrev:Forhold og forhold, jeg har ihvertfall alle platene de har gitt ut og har spilt dem jevnt og trutt siden 70-tallet. Siden de først er nevnt så setter jeg atter en gang på denne.baluba skrev:Etter Edgar Broughton Band (ingen som har et forhold til dem her på HFS?)
Jeg er glad jeg til slutt kjøpte den og antagelsen om at den bare samlet støv var ikke riktig. Den spilles igjen etter en trimturTodd skrev:@Lyngen: er det bare meg eller er den Beach House plata virkelig, virkelig flott??
Det tok vel litt tid før du bestemte deg for å skaffe deg denne, men hva synes du nå?
Det var en dårlig plate Jan RJanR skrev:![]()
På cd.
/jan
Eneste Planet P/Tony Carey skiva jeg har, på cd.Lyngen skrev:Det var en dårlig plate Jan RJanR skrev:![]()
På cd.
/jan:-* 8) ...
Jeg må anmelde 1931: Go Out Dancing part 1 til i morgen. Kan du hjelpe meg? Hva burde jeg få med om den platen/gruppen? Denne platen kom ut 25 år senere enn debuten, men du kjenner den kanskje? Har lyttet, lest tekst og skrevet endel, men må pusse litt på den.
OkJanR skrev:1931: Go Out Dancing part 1, kjenner jeg desverre ikke særlig godt så du får nok slite med anmeldelsen alene
/jan
Gleder meg til å lese "review".Lyngen skrev:OkJanR skrev:1931: Go Out Dancing part 1, kjenner jeg desverre ikke særlig godt så du får nok slite med anmeldelsen alene
/jan...
Jeg synes i allefall den er mye bedre enn debuten. Dette er prog med facismen som tema. Blir nok 5 eller 6 av 10.
VG anmeldelse under Nicket "Anton"?Lyngen skrev:OkJanR skrev:1931: Go Out Dancing part 1, kjenner jeg desverre ikke særlig godt så du får nok slite med anmeldelsen alene
/jan...
Jeg synes i allefall den er mye bedre enn debuten. Dette er prog med facismen som tema. Blir nok 5 eller 6 av 10.