Hotstuff har 'Unrelated Statements' på kompaktplate. Og hva vinylen gjelder så finnes det både platemesser og ebay, så jeg blir overrasket dersom den ikke er i hus før påsken. Overrasket kan i denne sammenhengen leses som fly forbannet og fortvilet.
Townes skrev:Den er nok long gone (faktisk på cd også nå). De Low impact tinga går fort oop virker det som. Og ser heller ikkje ut til å bli trykket opp igjen![]()
Det hadde vært alldeles fantastisk om du kunne gjøre det ;DErosLoveking skrev:Ingen, men jeg kan jo sjekke med Jonas som du kjøpte Teenage Shutdown av.
skal jeg gjøre det?(dumt spørsmål ;D)
Eneste utgivelse ja, i alle fall såvidt meg bekjent.ErosLoveking skrev:Edit: Kjapt søk sier at dette er eneste utgivelse. 10" (evt CD) på Sympathy For The Record Industry SFTRI 647 (2001)
Takk det sammeErosLoveking skrev:blir nysgjerrig på deg nå Townes, du spiller jo det ene tøffe etter det andre.
Skulle mene det, han var testpilot i USAF før han ble proff musiker/komponist i -68Townes skrev:![]()
Tøffing!
Å jo da gitt, det gjorde jeg faktiskErosLoveking skrev:Edit: @ Roberten den kjøpte du ikke i dag.![]()
en bøtte bananacoladas er middag nok i seg selv det roberten 8)Roberten skrev:Å jo da gitt, det gjorde jeg faktiskErosLoveking skrev:Edit: @ Roberten den kjøpte du ikke i dag.![]()
![]()
Perfekt skive mens jeg teller ned til Raphael Saadiq og middagBle jammen en banana colada i kveld også.
;D middag for konger !65finger skrev:en bøtte bananacoladas er middag nok i seg selv det roberten 8)Roberten skrev:Å jo da gitt, det gjorde jeg faktiskErosLoveking skrev:Edit: @ Roberten den kjøpte du ikke i dag.![]()
![]()
Perfekt skive mens jeg teller ned til Raphael Saadiq og middagBle jammen en banana colada i kveld også.
Er denne noe bra? Antar "self inflicted..." under avataren din er en gbv referanse?Roberten skrev: