[No message]
Vedlegg
-
22.1 KB Visninger: 160
|
Gutten sin ;DH.R skrev:restiturerer meg med denne.
På vinyl og greier..
Du må passe på at du ikke hører refrenget i ovnen og fyrer i hodet, Roberten ;DRoberten skrev:Jeg ble av årsaker jeg ikke rådde over utsatt for Kringkastingens Program3 på jobb i dag.
Det er kanskje slikt som skjer når man plutselig skal kurse en gjeng med ustyrlige AD'er.
Resultatet er at jeg resten av dagen har hatt OooOOoooo krabbekrabbekrabbeklo ! snurre på fullt volum på min mentale jukeboks.
Så i stedet for musikk på anlegget har jeg jekket en bitter og hører på dette refrenget i hodet mens jeg fyrer i ovnen.
Faren er der, donnerwetter. Faren er så absolutt der.donnerwetter skrev:Du må passe på at du ikke hører refrenget i ovnen og fyrer i hodet, Roberten ;DRoberten skrev:Jeg ble av årsaker jeg ikke rådde over utsatt for Kringkastingens Program3 på jobb i dag.
Det er kanskje slikt som skjer når man plutselig skal kurse en gjeng med ustyrlige AD'er.
Resultatet er at jeg resten av dagen har hatt OooOOoooo krabbekrabbekrabbeklo ! snurre på fullt volum på min mentale jukeboks.
Så i stedet for musikk på anlegget har jeg jekket en bitter og hører på dette refrenget i hodet mens jeg fyrer i ovnen.
sitter og pimper lytterom nå! tror jaggu Alfredfar skal ned i spillerendonnerwetter skrev:Da ordineres prompte en sesjon med gamle Alfred, og en solid dose lytte-rom ;D
Slike ting skal man ikke ta lett på 8)
Oi ! Det var en oppskrift for konger ! Jeg har ikke vært på avskjedskonserten på over en uke, så det er jo sannelig min hatt på tide å få i gang vår mann Alfred ! Takk for at du tro til og reddet det lille som er igjen av forstanden min, donnerwetterdonnerwetter skrev:Da ordineres prompte en sesjon med gamle Alfred, og en solid dose lytte-rom ;D
Slike ting skal man ikke ta lett på 8)