- Ble medlem
- 23.01.2008
- Antall liker
- 6
Kul plate!!!
|
Ahhh, ett nydelig album, banker Robert Plant Og Alisson Krauss´s overreklamerte album ned i støvet, veldig imho ;D.....65finger skrev:
Liker covret så godt at platen (LP) må i samling.Roberten skrev:
Nemlig ! ;D Jeg fant ikke helt riktig bilde på nett, det vil si, coveret er likt, men skiva heter kun Teenage Head. Er ventet inn på vinyl til en platebar nær deg i løpet av neste uke.65finger skrev:Liker covret så godt at platen (LP) må i samling.Roberten skrev:
det skal handles til uka (Gramofontypen)Roberten skrev:Nemlig ! ;D Jeg fant ikke helt riktig bilde på nett, det vil si, coveret er likt, men skiva heter kun Teenage Head. Er ventet inn på vinyl til en platebar nær deg i løpet av neste uke.65finger skrev:Liker covret så godt at platen (LP) må i samling.Roberten skrev:
høres bra ut.Roberten skrev:En tur til London vil nok kunne rette på det ganske fort ja![]()
Takk for telefonisk førstehjelp tidligere i kveld, det ble et par poser med go'skiver på meg. Kjekt å ha nå som gradestokken gir meg streng beskjed om å holde meg innendørs.
Skummer noen innlegg og skriver huskelapp eller finner covre som jeg liker. handel i boks 8)ErosLoveking skrev:høres bra ut.Roberten skrev:En tur til London vil nok kunne rette på det ganske fort ja![]()
Takk for telefonisk førstehjelp tidligere i kveld, det ble et par poser med go'skiver på meg. Kjekt å ha nå som gradestokken gir meg streng beskjed om å holde meg innendørs.![]()
virker som du er på gang med noe ja. cool.65finger skrev:Skummer noen innlegg og skriver huskelapp eller finner covre som jeg liker. handel i boks 8)ErosLoveking skrev:høres bra ut.Roberten skrev:En tur til London vil nok kunne rette på det ganske fort ja![]()
Takk for telefonisk førstehjelp tidligere i kveld, det ble et par poser med go'skiver på meg. Kjekt å ha nå som gradestokken gir meg streng beskjed om å holde meg innendørs.![]()
Håper jeg kan kvalitetssikre enn del av kjøpene med erfarne fjellfolk?ErosLoveking skrev:virker som du er på gang med noe ja. cool.65finger skrev:Skummer noen innlegg og skriver huskelapp eller finner covre som jeg liker. handel i boks 8)ErosLoveking skrev:høres bra ut.Roberten skrev:En tur til London vil nok kunne rette på det ganske fort ja![]()
![]()