Mere Chris i dag....innimellom sporten 
Vedlegg
-
2.1 KB Visninger: 140
Jeg har levd lenge med bare 'Who's Next,' for et par uker siden kjøpte jeg en veldig fin 'Quadrophenia' på Ringstrøms. Har egentlig trodd at det holdt med de to + 'Tommy,' men det har fått Fingern til å protestere kraftig, så jeg må vel be ham om en liste på hvor jeg skal gå herfra.ErosLoveking skrev:Har skremmende mange hull igjen i Who-katalogen. Et av årets prosjekt, med frist før sommeren.
AlbumRoberten skrev:Jeg har levd lenge med bare 'Who's Next,' for et par uker siden kjøpte jeg en veldig fin 'Quadrophenia' på Ringstrøms. Har egentlig trodd at det holdt med de to + 'Tommy,' men det har fått Fingern til å protestere kraftig, så jeg må vel be ham om en liste på hvor jeg skal gå herfra.ErosLoveking skrev:Har skremmende mange hull igjen i Who-katalogen. Et av årets prosjekt, med frist før sommeren.
![]()
Porcupine Tree-dag i dag, JanR?JanR skrev:På vinyl;
![]()
/jan
Morsomt at noe av musikkmisjoneringen faller i smak. Obskurt eller ei.Gjestemedlem skrev:Playlist:
THE SMUGGLERS: Ill Remember
THE JUNGLE ROCKERS: Cool It Out
THE SONS OF HERCULES: Rock of Gibraltar
LEATHERBAG: On Down the Line
AMPLIFIED HEAT: Roadrunner
LOS EXPLOSIVOS: Luie Luie
THE ACAROS: Vampyre Lesbians
THE HIGHER STATE: The Ladder of Death/High Life
THE EMBROOKS: Standing Upside Down (Live on WFMU)
PAUL MESSIS: The World Is Square
THE ESQUIRES: Sadies Ways
THE RATIONALS: Little Girls Cry
THE SHADY DAZE: Ill Make You Pay
THE BOY BLUES: I Get So Disgusted
THE SHOUTLESS: I Tell No Lies
THE CRAWDADDYS: Pretty Face
THE MIRACLE WORKERS: Inside Out
THE PRIMATES: I Aint Like You
PLAN 9: Im Gone (Live at the Rat)
THE MAD DADDIES: Comin After Me
SEGER LIBERATION ARMY: East Side Story
THE GREENHORNES: Sad Day
LYRES: Whats Wrong with You
THE YOBS: Auld Lang Syne
Takk igjen til Eros for linken til The MTS
da er det på tide at jeg får kjøpt den!Roberten skrev:Enig ! En av de bedre skivene fra '09 det der !
Det synes jeg virkelig du skal gjøre. Og platebaren har den på vinyl65finger skrev:da er det på tide at jeg får kjøpt den!Roberten skrev:Enig ! En av de bedre skivene fra '09 det der !
bør med andre ord få meg en platespiller også 8)Roberten skrev:Det synes jeg virkelig du skal gjøre. Og platebaren har den på vinyl65finger skrev:da er det på tide at jeg får kjøpt den!Roberten skrev:Enig ! En av de bedre skivene fra '09 det der !![]()
Ingen grunn til å vente med å få i gang lencoen nei65finger skrev:bør med andre ord få meg en platespiller også 8)Roberten skrev:Det synes jeg virkelig du skal gjøre. Og platebaren har den på vinyl65finger skrev:da er det på tide at jeg får kjøpt den!Roberten skrev:Enig ! En av de bedre skivene fra '09 det der !![]()
Trenger ikke gjøre så voldsomt mye ut av det heller. En retrodings som surrer og går når man spiller musikken fra HD, lager litt skrapelyder og ser nostalgisk ut så har man det beste fra begge verdener. Hvis man samtidig finner en plate med hakk ca midt i spor 3 så slipper man å bytte den også. Skal jo ikke kobles til noe.65finger skrev:bør med andre ord få meg en platespiller også 8)
Søt du, Gjestemedlem :-*Gjestemedlem skrev:Trenger ikke gjøre så voldsomt mye ut av det heller. En retrodings som surrer og går når man spiller musikken fra HD, lager litt skrapelyder og ser nostalgisk ut så har man det beste fra begge verdener. Hvis man samtidig finner en plate med hakk ca midt i spor 3 så slipper man å bytte den også. Skal jo ikke kobles til noe.