|
Gull. Gull. Gull. Mer er det ikke å si om den saken.Wergeland skrev:
Riktig musik....65finger skrev:denne
Gjestemedlem skrev:Bønder og banditter hvor mye kul musikk dette bandet lagde.
Passe promille (enda masse kald Bombay Sapphire i kjøleskapet) og nytt oppsett, og denne musikken. (etter litt oppvarming med Grand Funk Railroad) ;D 8)
Nei, har kun den ene platen. Samt boksen The Interpreter. Liker best stilen på platen over dog.ErosLoveking skrev:betyr det at du har kjøpt boksen eller?
kan jeg spørre om hvilket sted dette var?Gjestemedlem skrev:Nei, har kun den ene platen. Samt boksen The Interpreter. Liker best stilen på platen over dog.ErosLoveking skrev:betyr det at du har kjøpt boksen eller?
Var forøvrig ute en tur her en dag og dumpet over et par Djs som spilte 60-talls, garage og soul (En kalte seg Haywire, han andre som hadde platene fikk jeg ikke med meg navnet på). Samt endel gærne retro-damer som så ut som de kom rett fra settet til Cry Baby eller noe. Artig steming, skal sjekke ut mer av dette.
Obskur 50 og 60 talls, R & B screamers, garage punkers, billy, boogie og bratt glassføring
Ikke meg i mot hvis vi kunne få en motebølge for damer med klesstil à la 40- og 50 tallet. 60-tallet går også an. Litt mer femininitet, takk.Gjestemedlem skrev:[...]
Samt endel gærne retro-damer som så ut som de kom rett fra settet til Cry Baby eller noe
[...]