Enig, jeg synes det er overraskende mange som ikke har øyne/øre for annet enn Exile og de andre "store," fra Stones.ErosLoveking skrev:Skjønner ikke de som neglisjerer deler av Stones`produksjon (eller for den del Beatles)
Ligger sykt mye referanser til senere musikk.
;D Svaret her er jeg meget spent på !ErosLoveking skrev:Jada. Deph, du er inne på tråden![]()
![]()
![]()
Til og med du må forstå noe av denne "gammelpopen" :-* :-* :-*
Tror jeg har fått fugleinfluensa eller noe. Har tatt meg i å høre på 70-talls soul og sogar en og annen gamelpoplåt siste ukene. :-\ Men prøver iherdig å kurere meg selv ved å spille tvilsom og dyster elektrisk tysk bråkepop.ErosLoveking skrev:Jada. Deph, du er inne på tråden![]()
![]()
![]()
Til og med du må forstå noe av denne "gammelpopen" :-* :-* :-*
Ja her er jeg helt blank, men begynner å oppdage at det er mye bra der ute en plass. Musikk med en innlevelse og glede og en merkelig artig stemning. Hadde et lite party i helgen og spilte Aretha Franklin og slikt, og ble seriøst oppfordret til å skaffe en discokule til stuetaket og sette av deler av stuen til danseplass. Får se hva det blir til... :-\ErosLoveking skrev:@Deph. Du skal ha cred for soul-impulsene .Jeg blir bare mer og mer "solgt". Lukter mer og mer på sjangeren som etterhvert ble mer og mer "funk" og så "disco" :-X :-X :-X :-X
Soul fra starten med forrykende R´n`B og etterhvert soul på 60-tallet er et sikkerstikk. Tror ikke det finnes den sjanger som er sååååååå stor, seriøst, period!!! Å fytti hælvete så mye bra det er der ute.
Vet om samlere som har 40-50000 singler bare innefor soul-sjangeren på 60-tallet, så du har livet foran deg........
For mange er jo dette da også (sørgelig nok) et ganske så ukjent band...decibelius skrev:Doctors Of Madness?
Jeg tror det er mange band som misunner dem det navnet...FETT
Er du smittet av lakenskrekkviruset du også Jan?JanR skrev:![]()
Herlig skive
Skulle vel egentlig vært i seng men sliter med å løsrive meg fra sofaen 8)
/jan
Hehe litt.65finger skrev:Er du smittet av lakenskrekkviruset du også Jan?JanR skrev:![]()
Herlig skive
Skulle vel egentlig vært i seng men sliter med å løsrive meg fra sofaen 8)
/jan
Ikke tull det nei.ErosLoveking skrev:@65
Tina Turner på 60-tallet er ikke tull. Fytti H for en stemme og for et driv