- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.646
Nydelig skive 65finger ! Selv om jeg kanskje(og bare kanskje,) holder You Are Free og What Would The Community Think høyere. The Greatest er jo også knallgod. Flink pike rett og slett !
|
Veldig bra! skal høre på de andre platene via Spotify. Er generelt svak for kvinnelige vokalisterRoberten skrev:Nydelig skive 65finger ! Selv om jeg kanskje(og bare kanskje,) holder You Are Free og What Would The Community Think høyere. The Greatest er jo også knallgod. Flink pike rett og slett !
Og da er jeg nødt til å spørre; har du hørt Hello Saferide's siste ? Den er virkelig fantastisk !65finger skrev:Er generelt svak for kvinnelige vokalister
Spiller den nå. 45 sekunder ut i første låta! Takk for tipsRoberten skrev:Og da er jeg nødt til å spørre; har du hørt Hello Saferide's siste ? Den er virkelig fantastisk !65finger skrev:Er generelt svak for kvinnelige vokalister
Spotify kjenner sin besøkelsestid og har den klar til din nytelse.
Hello Saferide altså. More Modern Short Stories From Hello Saferide heter den.
Og den blir bare bedre og bedre. Og bedre. Det er et løfte.65finger skrev:Spiller den nå. 45 sekunder ut i første låta! Takk for tips![]()
3 låta er fengende. (hører den nå) Blir frøktlig mye Cder som må handles etter at Spotify er kommet. Notert meg 46 på et par uker.Roberten skrev:Og den blir bare bedre og bedre. Og bedre. Det er et løfte.65finger skrev:Spiller den nå. 45 sekunder ut i første låta! Takk for tips![]()
Så spill hele albumet og bli forført.
Det er det fornøyelige med Spotify ja65finger skrev:3 låta er fengende. (hører den nå) Blir frøktlig mye Cder som må handles etter at Spotify er kommet. Notert meg 46 på et par uker.
Jeg havner nok på vinylvogna igjen. Til Høsten. Denne var vakker! Håper jeg får tak i denRoberten skrev:Det er det fornøyelige med Spotify ja65finger skrev:3 låta er fengende. (hører den nå) Blir frøktlig mye Cder som må handles etter at Spotify er kommet. Notert meg 46 på et par uker.![]()
Hello Saferide finnes forøvrig på propert format, du kan jo begynne med vinyl først som sist ;D
OK OK du har rett! jeg er hekta! Kjøpe! Kjøpe! Blakk! Blakk!Roberten skrev:Og den blir bare bedre og bedre. Og bedre. Det er et løfte.65finger skrev:Spiller den nå. 45 sekunder ut i første låta! Takk for tips![]()
Så spill hele albumet og bli forført.
Kredibelt? Overhodet ikkeRojoh skrev:![]()
Kredibelt? Sikkert ikke.
Bryr jeg meg? Overhodet ikke.
Mvh. Johan
Omtrent med samme glede som Heaven 17, Bronski Beat og Modern Talking... :-\atonal skrev:Noen som husker Scritti Politti?