Jævli nyfiken på den der, men den har ikkje funnet veien til Sjekke-ut-ting-ify ennå. Wie denkst?Burnt_Island skrev:Denne her
![]()
Har sansen for bandet.
|
Jævli nyfiken på den der, men den har ikkje funnet veien til Sjekke-ut-ting-ify ennå. Wie denkst?Burnt_Island skrev:Denne her
![]()
Jeg har bare såvidt begynt å finne ut av dette bandet, så jeg syns ikke jeg har grunnlag for å sammenligne den med tidligere utgivelser enda, men Arrow gav et godt førsteinntrykk.Townes skrev:Jævli nyfiken på den der, men den har ikkje funnet veien til Sjekke-ut-ting-ify ennå. Wie denkst?Burnt_Island skrev:Denne her
![]()
Har sansen for bandet.
Takk for påminnelsen. Spilte Naked Prey veldig ofte en periode. Paul Cutler var veldig fornøyd med produksjonen av denne plata.united59 skrev:Liker Arrow jeg også, uten å kjenne særlig til forgjengerne.
kanskje litt røffere rockekomp enn på Mountain? Aldri hardt likevel.
Naked Prey - Under The Blue Marlin
![]()
Takk selv for mange påminnelser du, Burnt.Burnt_Island skrev:Takk for påminnelsen. Spilte Naked Prey veldig ofte en periode. Paul Cutler var veldig fornøyd med produksjonen av denne plata.united59 skrev:Liker Arrow jeg også, uten å kjenne særlig til forgjengerne.
kanskje litt røffere rockekomp enn på Mountain? Aldri hardt likevel.
Naked Prey - Under The Blue Marlin
![]()
En fantastisk plate!Geir_H skrev:Denne: Rickie Lee Jones´s Pirates.(SACD)
Jeg synes kanskje den blir litt ujevn. Jeg likte den mere lavmælte forrige plata bedre. Nåvel, det var ikke meg du spurte. Beklager inngrepet.Burnt_Island skrev:Hva syns du? Hadde ikke ventet meg dette akkurat, men blir mye spilt her i husetTownes skrev:Damien Jurado - Maraqopa
![]()
ingen grunn til å beklagetorem skrev:Jeg synes kanskje den blir litt ujevn. Jeg likte den mere lavmælte forrige plata bedre. Nåvel, det var ikke meg du spurte. Beklager inngrepet.Burnt_Island skrev:Hva syns du? Hadde ikke ventet meg dette akkurat, men blir mye spilt her i husetTownes skrev:Damien Jurado - Maraqopa
![]()
Det er mye man kan bruke snurrebassen til ???dag1234 skrev:Mens snurrebassen rører i lammekotelettene, i dyp sorg over datoen som tross alt inneholder et streif av lys.
Ble ikkje helt overbevist etter første lytt (på kontoret). Virket å være litt nye takter fra den kanten, det kan for så vidt være et godt tegn på sikt. Skal spilles merBurnt_Island skrev:Hva syns du? Hadde ikke ventet meg dette akkurat, men blir mye spilt her i husetTownes skrev:Damien Jurado - Maraqopa
Så Dweezil Zappa m band gjøre hele "Apostrophe" + en del ekstra på Sentrum Scene i fjor.gismo skrev:
Husker dessverre ikke bluesbreakerbluesbreaker skrev:Så Dweezil Zappa m band gjøre hele "Apostrophe" + en del ekstra på Sentrum Scene i fjor.gismo skrev:
Det var i hvertfall bra!
Hvilken kanal gikk konserten på?
Du spurte ikke meg heller Burnt, men hva husker vel jeg, kanskje du har spurt tidligere? (må ha vært dette året det da, men så har jeg jo fått teflon).Townes skrev:Ble ikkje helt overbevist etter første lytt (på kontoret). Virket å være litt nye takter fra den kanten, det kan for så vidt være et godt tegn på sikt. Skal spilles merBurnt_Island skrev:Hva syns du? Hadde ikke ventet meg dette akkurat, men blir mye spilt her i husetTownes skrev:Damien Jurado - Maraqopa![]()