Får gi denne en sjanse til.dag1234 skrev:Denne übernüdelige plata på cd.
Wilco - Sky blue sky
Vedlegg
-
51.1 KB Visninger: 144
|
Får gi denne en sjanse til.dag1234 skrev:Denne übernüdelige plata på cd.
Wilco - Sky blue sky
Den er jo så fin at det er en god idé. Hør hvor mye Beatles det er på den. Deilig lysbilde og.lars_erik skrev:Får gi denne en sjanse til.dag1234 skrev:Denne übernüdelige plata på cd.
Wilco - Sky blue sky
Øks hørtes som et godt møbeltilpasningsverktøy for bil ja. For rullerende platebibliotek.Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Han lever! Han lever ennu! Roberten har atter gjennoppstått. Halleluja!Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Eg kjenner ein som kombinerte alkohol og motorsag. Trur ikkje han gjer det fleire gonger...Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
![]()
Og en bra plate av de gamle overvurderte ogsålars_erik skrev:Beatles var en særdeles god ide![]()
Det rykker i gamle lemmer fortsatt, forstår jeg65finger skrev:Og en bra plate av de gamle overvurderte ogsålars_erik skrev:Beatles var en særdeles god ide![]()
hvorfor skal du ødelegge gamle saaben med noget så simpelt som long player reoler? HVORRFORR!!!!Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
![]()
Alt blir bedre med øks. Det samme gjelder for alkohol, så det er en naturlig slutning at kombinasjonen øks og alkohol er knallbra. Og da i særdeleshet for å demontere gammelt møblement.united59 skrev:Øks hørtes som et godt møbeltilpasningsverktøy for bil ja. For rullerende platebibliotek.Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Liker også godt kombinasjonen av alkohol og øks.
Er meget usikker på full roberten med øks komboen.Roberten skrev:Alt blir bedre med øks. Det samme gjelder for alkohol, så det er en naturlig slutning at kombinasjonen øks og alkohol er knallbra. Og da i særdeleshet for å demontere gammelt møblement.united59 skrev:Øks hørtes som et godt møbeltilpasningsverktøy for bil ja. For rullerende platebibliotek.Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Liker også godt kombinasjonen av alkohol og øks.
Fingern, de må fraktes vekk fra mitt åsyn. Jeg kjenner ingen med stasjonsvogn, cogito ergo sum er jeg nødt til å bli kvitt dævelskapen på egenhånd. Derfor mine venner øks og alkohol.
Har faktisk prøvd det der med motorsag og alkohol. Rett inn på leggbeinet og nesten en centimeter inn i det... :-X :-X :-X Utrolig hvor lite alko som skulle til også.Townes skrev:Eg kjenner ein som kombinerte alkohol og motorsag. Trur ikkje han gjer det fleire gonger...Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Joe Pug - Messenger
Flott plate!
Du forsvant for meg i alt mylderet. Nå må jeg spille denne:Roberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
;Dunited59 skrev:Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
OK da, manuell øks, fyllekjøring og børst går greit.Roberten skrev:;Dunited59 skrev:Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
Nei, ærlig talt, ikke motorsag. Det får da være måte på. + motorsag skal kun kombineres med korrekt verneutstyr. Trust me, jeg er for odelsgutt å regne.
Nettopp. Mye som ordner seg så lenge man kan flyte på gammel vane og erfaring.united59 skrev:OK da, manuell øks, fyllekjøring og børst går greit.Roberten skrev:;Dunited59 skrev:Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
Nei, ærlig talt, ikke motorsag. Det får da være måte på. + motorsag skal kun kombineres med korrekt verneutstyr. Trust me, jeg er for odelsgutt å regne.![]()
Dette er saker ;D!Townes skrev:Skal opp før fuglane fis i måro, så avslutter kvelden med en klassiker
The long ryders - State of our union
![]()
Et av verdens beste band ever. Period. Punktum finale.
Tar denne konserten en gang til.united59 skrev:Joe Pug - Live at Lincoln Hall (2011)
![]()
Takk for tipset, er på vei ned nåunited59 skrev:Tar denne konserten en gang til.united59 skrev:Joe Pug - Live at Lincoln Hall (2011)
![]()
Kan lastes ned for 5 bucks i FLAC hos Pug sjøl:
http://joepug.spinshop.com/details/...store/joepug.spinshop.com/Digital%20Downloads
men hvem var Harriet Tubman? (jeg satte på en av de andre..)Townes skrev:Skal opp før fuglane fis i måro, så avslutter kvelden med en klassiker
The long ryders - State of our union
![]()
Et av verdens beste band ever. Period. Punktum finale.
Når gode artister tilbyr musikken sin lossless direkte, blir jeg veldig fornøyd. Kan nesten betale mer enn CD-prisen. Du slipper porto eller gå på butikken, og rippinga er ferdiggjort. Litt småtagging, og så er den inne på serveren i cd-kvalitet. O lykke!Bent skrev:Takk for tipset, er på vei ned nåunited59 skrev:Tar denne konserten en gang til.united59 skrev:Joe Pug - Live at Lincoln Hall (2011)
![]()
Kan lastes ned for 5 bucks i FLAC hos Pug sjøl:
http://joepug.spinshop.com/details/...store/joepug.spinshop.com/Digital%20Downloads
Edit: absolutt verdt pengene![]()
Kjører du Saab 900? (99=spett, 900=øks, 9k=brekkjern)Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
![]()