Nick Lowe - The Old Magic
Foreløpig tenker eg at konklusjonen er 50/50 "Old" og "magic".

Foreløpig tenker eg at konklusjonen er 50/50 "Old" og "magic".
Kanskje på tide at jeg også hører på den.united59 skrev:Ryan Adams - Gold
![]()
Bedre sent enn alvor.baluba skrev:Kanskje på tide at jeg også hører på den.united59 skrev:Ryan Adams - Gold
Presis. Kan ikke huske sist jeg spilte den, og det anses vel nesten som en synd hos folket? :-[united59 skrev:Bedre sent enn alvor.baluba skrev:Kanskje på tide at jeg også hører på den.united59 skrev:Ryan Adams - Gold![]()
Tja, i såfall er jeg også synder, er minst to år siden jeg spilte den forrige gang. :-\baluba skrev:Presis. Kan ikke huske sist jeg spilte den, og det anses vel nesten som en synd hos folket? :-[united59 skrev:Bedre sent enn alvor.baluba skrev:Kanskje på tide at jeg også hører på den.united59 skrev:Ryan Adams - Gold![]()
Da er du omtrent like syndig som meg når det kommer til denne unge herren. Kanskje jeg smeller til med enda et fra samme kant?united59 skrev:Tja, i såfall er jeg også synder, er minst to år siden jeg spilte den forrige gang. :-\baluba skrev:Presis. Kan ikke huske sist jeg spilte den, og det anses vel nesten som en synd hos folket? :-[united59 skrev:Bedre sent enn alvor.baluba skrev:Kanskje på tide at jeg også hører på den.united59 skrev:Ryan Adams - Gold![]()
Vel verdt å høre på, men skal ikke forundre meg om det skjer igjen, en uhelbredelig synder jeg er.![]()
O Store Sol, takk!lars_erik skrev:Da er det tid for denne.
Denne er bra, Formann![]()
Kanskje bedre enn den nye fra St. Vincent?Lyngen skrev:Nye til My Brightest Diamond;
![]()
Likte hennes forrige godt, men ble ikke mye spilt. Litt urettmessig forbigått kanskje? Har jo plata. Hvordan er så den nye?
Tror det, men ikke alltid førsteinntrykket stemmer helt.torem skrev:Kanskje bedre enn den nye fra St. Vincent?
Den testskiven fra Usher er fryktelig, et kjerneeksemplet på dårlige hifi-plater. Men det vet du selvsagt, siden du lytter på den, og virker rimelig ironisk i de få ordene du skriver. ;Dgismo skrev:Litt test ;D ;D