The dukes of stratosphear - Chips from the chocolate fireball
Lenge siden nå, men fy f... så bra det beste er.

Lenge siden nå, men fy f... så bra det beste er.
|
Det var da pokker til arbeidslyst ???JanR skrev:Litt slakkemusikk før man starter støvsugeren
Cd.
/jan
han er ikke seg selv lik ???lars_erik skrev:Det var da pokker til arbeidslyst ???JanR skrev:Litt slakkemusikk før man starter støvsugeren
Cd.
/jan
Plenhogst og støvsuging![]()
Ikke noe med arbeidslyst å gjøre, mere med "husfreden" å gjøre.lars_erik skrev:Det var da pokker til arbeidslyst ???JanR skrev:Litt slakkemusikk før man starter støvsugeren
Cd.
/jan
Huff og huff!JanR skrev:Fikk ei liste av min andre halvdel, hehe. Har endelig, etter 14 år, skjønt at muntlige beskjeder fungerer dårlig 8)lars_erik skrev:Det var da pokker til arbeidslyst ???JanR skrev:Litt slakkemusikk før man starter støvsugeren
Cd.
/jan
Plenklipping, støvsuging, rydde, slenge klær i vaskemeskinen, lage middag til ungene osv.
Ja ja ja, ikke lett å være mann ;D
/jan
Fatter ikke ditt endelig her.H.R skrev:Fikk ei liste av min andre halvdel, hehe. Har endelig, etter 14 år, skjønt at muntlige beskjeder fungerer dårlig 8)
Plenklipping, støvsuging, rydde, slenge klær i vaskemeskinen, lage middag til ungene osv.
Ja ja ja, ikke lett å være mann ;D
/jan
Fortsett slik så kan vi snart friskmelde deg etter BremnesfadesenJanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
;D ;DGeir Kristiansen skrev:Fortsett slik så kan vi snart friskmelde deg etter BremnesfadesenJanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Her jobbes formen inn for den 24 juli.
![]()
Destroyer-plata kan nok fort bli litt sånn enten eller greie. Enten synes du det er ganske fett, eller bare kjedelig. Jeg kjøpte den på cd for noen dager siden og synes den er overraskende bra. Overraskende fordi jeg vanligvis er litt skeptisk til synth-jazz-pop-mix. Bra lyd også, men kanskje ikke den mest dynamiske plata jeg har hørt.Townes skrev:Prøver dette pitchforkgreiene her en gang til:
Destroyer - Kaputt
Jepp!torem skrev:Destroyer-plata kan nok fort bli litt sånn enten eller greie. Enten synes du det er ganske fett, eller bare kjedelig. Jeg kjøpte den på cd for noen dager siden og synes den er overraskende bra. Overraskende fordi jeg vanligvis er litt skeptisk til synth-jazz-pop-mix. Bra lyd også, men kanskje ikke den mest dynamiske plata jeg har hørt.Townes skrev:Prøver dette pitchforkgreiene her en gang til:
Destroyer - Kaputt