Neil Young International Harvesters - A Treasure

|
Det kan være en drittjobb, men jeg regner med at du smekker det opp på null komma niks, og kan slappe av med en kald en etterpå!JanR skrev:Demontert dusj kab. Trenger noen min på sofaen med litt godmusikk før man går til med dødsforakt på det nye kabinettet 8)
![]()
Vinyl.
/jan
Den liker jeg også.cybervision_ skrev:Har sine stunder...
![]()
Diane Birch - Bible Belt
En av mine absolutte favoritter han der, united. Dessverre en alt for neglisjert singer/songwriter.united59 skrev:Hvordan går det med fisket da?
Her spilles![]()
Ja takk skal du ha for ham, Townes. ;DTownes skrev:En av mine absolutte favoritter han der, united. Dessverre en alt for neglisjert singer/songwriter.united59 skrev:Hvordan går det med fisket da?
Her spilles![]()
Hadde vært ufattelig stas og fått ham til Bergenfest. Akustisk på madam felle. Måtte ha blitt usannsynlig bra. Litt ujevn er han, men det beste er gull!
Darkness....er beste Springsteen-album etter min mening, -men også det mørkeste.dag1234 skrev:Bruce Springsteen - Darkness on the egde of town I anledning Clarence Clemons bortgang. Har aldri fått helt taket på Born to run, men denne gikk umiddelbart hjem da den kom.
Synes Born to run låter helt fint hos meg, men hva kan du regne med når du lytter til media fra oldtiden?bluesbreaker skrev:Darkness....er beste Springsteen-album etter min mening, -men også det mørkeste.dag1234 skrev:Bruce Springsteen - Darkness on the egde of town I anledning Clarence Clemons bortgang. Har aldri fått helt taket på Born to run, men denne gikk umiddelbart hjem da den kom.
Born to run har høydepunkter m Born to Run, Thunder Road og Jungleland, men også forferdelig dårlig lyd (I hvertfall min 70 talls vinyl)