Enig at Bobby Blue har enda bedre stemme. Men Johnny kan iblant dra til med mer enn soul-blues da, - elektrisk .Townes skrev:Tar denne eg da. Han synger jo "helt okei"
Kan tidvis minne litt om sjølvaste Bobby Bland.
Johnny Copeland - An introduction to Johnny Copeland
![]()
Fordelen med slike diskusjoner, er at man vinner!Townes skrev:Oppvarminga er i gang
Jim Jones Revue - Burning your house down
![]()
Etter utallige diskusjoner med meg sjøl har eg funnet ut at det blir JJR og ikkje The duke & king i kveld...
Høres bra ut! Har billett til Loudon i mårra, ser vireklig fram til det. Har skikkelig sansen for career moves plata, og antar det som serveres nå til dags er mye i samme traltenunited59 skrev:Fordelen med slike diskusjoner, er at man vinner!Townes skrev:Oppvarminga er i gang
![]()
Etter utallige diskusjoner med meg sjøl har eg funnet ut at det blir JJR og ikkje The duke & king i kveld...
Høres ut som et bra valg, blir muligens JJR på meg også, på lørdag.
Så forresten en opplagt Loudon Wainwright II her i forgårs. Anbefales!
Loudon på John Dee:Townes skrev:Høres bra ut! Har billett til Loudon i mårra, ser vireklig fram til det. Har skikkelig sansen for career moves plata, og antar det som serveres nå til dags er mye i samme traltenunited59 skrev:Fordelen med slike diskusjoner, er at man vinner!Townes skrev:Oppvarminga er i gang
![]()
Høres ut som et bra valg, blir muligens JJR på meg også, på lørdag.
Så forresten en opplagt Loudon Wainwright II her i forgårs. Anbefales!![]()
Violent Femmes er viktig. Kjøpte Hallowed Ground i går da jeg droppet innom kompaniet. Den er ferdig rippet, men står i spillekø. Det er flere nye album som skal spilles, som dette her med Chet Baker.atonal skrev:Får bare bekjenne min uvitenhet ang. Violent Femmes, selv om jeg kjente til dem på 80-tallet.
Fin plate det der.atonal skrev:Får bare bekjenne min uvitenhet ang. Violent Femmes, selv om jeg kjente til dem på 80-tallet.
Har nå valgt ut en rolig sak fra Spotify
Jamie Woon - Mirrorwriting
![]()