Hiv med denne dersom du ikke har den, knallbraCundis skrev:Da hiver jeg meg over CDON nu, Vermin. ;D

Obsession er ganske tøft, men får ikke spillt det, plater på vinyl og ingen spillerCundis skrev:Skal sjekkes ut, youtube er en fin ting.Takk for tips!
En som stadig går igjen her: ;D
![]()
Dette er 80 talls powermetal av den melodiøse typen, men helt uten det pompøse uttrykket som dagens powermetal ofte har. Rimelig bra lyd også!![]()
Kul sønn på 4 8)2m skrev:Når sønnen min på 4 kommer hjem fra barnehagen og vi spiller musikk, da vil han alltid ha en runde med denne:
DØDHEIMSGARD
Supervillain Outcast
![]()
Fin gutt. Han spiller ikke bare denne type musikk. Han liker også Arcade Fire sin Neon Bible. Med litt lek, dans osv til musikk er det faktisk mulig å påvirke ungenes musikksmak.Vermin skrev:Kul sønn på 4 8)
Fantastisk bra plate dette ja. Innleget gjorde meg oppmerksom på vinyl versjonen som står i skapet. Den skal hentes fram.Cundis skrev:Kongeskive ja!pstraums skrev:Jeg hører på en kanskje litt glemt NORSK! klassiker ? :
![]()
Akkurat nå på låta Where I Go... ....... DÆVEN! sier jeg bare.... Man KAN ikke skru volumet høyt nok opp på slikt...Liker åpnings sporet spesielt godt, mystisk og tungt! ;D
Ja, hva skal man siVermin skrev:Kul sønn på 4 8)2m skrev:Når sønnen min på 4 kommer hjem fra barnehagen og vi spiller musikk, da vil han alltid ha en runde med denne:
DØDHEIMSGARD
Supervillain Outcast
![]()
Den sitter jeg faktisk og hører på nå.Sidane skrev:En av de beste metal-platene jeg vet om !!!!!![]()
Metall er bra for unger.2m skrev:Fin gutt. Han spiller ikke bare denne type musikk. Han liker også Arcade Fire sin Neon Bible. Med litt lek, dans osv til musikk er det faktisk mulig å påvirke ungenes musikksmak.Vermin skrev:Kul sønn på 4 8)
Dette er ikke akkurat "min sjanger", men Dødheimsgard plata syntes jeg er bra. Tar gjerne imot tips i "samma gata...."

Har kun høyrt den siste plata til denne gjengen og den låt tøft og lovende. Fin stemning over denne.draapen skrev:Spennende band
T A F skrev:Har kun høyrt den siste plata til denne gjengen og den låt tøft og lovende. Fin stemning over denne.draapen skrev:Spennende band
TAF
Hei TafT A F skrev:Sreiv ei liten komentar om denne på første side i denne tråden.
Kjempeplate,men den trenger litt tid.
TAF

Hei Labanlaban skrev:Hei TafT A F skrev:Sreiv ei liten komentar om denne på første side i denne tråden.
Kjempeplate,men den trenger litt tid.
TAF
Litt off topic ;D
Hva det Bob Marley Exodus jeg så på bilde av stereon din under mitt annlegg ? er det orginal eller Japse pressing av Sony ?
Mvh
Laban
Mvh
Absolutt. En helt fantastisk skive som jeg aldri blir lei av.Sidane skrev:Nå hører jeg på tidenes beste metal-skive,etter min mening!!!!!!!! ;D