@Jimmy Jazz - En rapport varannan gång är godkänt 
|
Det skal kanskje til og med jeg klare.@Jimmy Jazz - En rapport varannan gång är godkänt![]()
Shit happensDet skal kanskje til og med jeg klare.@Jimmy Jazz - En rapport varannan gång är godkänt![]()
Problemet med Rush-rapporten jeg skulle snekre sammen var at jeg ikke fant igjen bildene.
Annars hade jag tänkt fråga om det var före eller efter konsertenLitt Amon Amarth skader ikke
Dessverre fikk jeg en illevarslende melding om at kameraet hadde lite strøm før Wintersun slik at jeg sparte på strømmen slik at jeg fikk tatt en video
Wintersun, er nok det best teknisk av de finske bandene. Kai Hahto på trommer var en opplevelse, utrolig god kontroll og mengder med variasjonene i fillsene. Ble litt imponert når han dro en hel fills på bare symbalene.
(Joda, jeg skulle ha ventet til bandet var på plass)
Her får du en til å tenke påAnnars hade jag tänkt fråga om det var före eller efter konsertenLitt Amon Amarth skader ikke
Dessverre fikk jeg en illevarslende melding om at kameraet hadde lite strøm før Wintersun slik at jeg sparte på strømmen slik at jeg fikk tatt en video
Wintersun, er nok det best teknisk av de finske bandene. Kai Hahto på trommer var en opplevelse, utrolig god kontroll og mengder med variasjonene i fillsene. Ble litt imponert når han dro en hel fills på bare symbalene.
(Joda, jeg skulle ha ventet til bandet var på plass)![]()
![]()
Tagen före konserten, 100%. Efter konserten skulle det vara svårt att hålla kameran så stadigtHer får du en til å tenke påAnnars hade jag tänkt fråga om det var före eller efter konsertenLitt Amon Amarth skader ikke
(Joda, jeg skulle ha ventet til bandet var på plass)![]()
![]()
Vis vedlegget 206829
Det som er så kjipt når man er på konsert er at det kun er et lite pocketkamera som er hensiktsmessig. Speilrefleksen med 70-300 objektivet blir bare for svært å dra med seg.
SuckSelvsagt røk Maiden-konserten i Malmø for meg da noe kom i veien.
Ordet jeg har lyst til å gaule ut ,oversatt til engelsk, lyder nesten som luck.