denne må jeg sjekke ut, er nå nesten ajour med innkjøp av de eldre banda og da skal jeg lete etter nye favoritterTysk power metal fra 2014.
Tysk power metal - gåsehudsetning.
Vis vedlegget 248103
Winterstorm - Cathyron
|
denne må jeg sjekke ut, er nå nesten ajour med innkjøp av de eldre banda og da skal jeg lete etter nye favoritterTysk power metal fra 2014.
Vis vedlegget 248103
Winterstorm - Cathyron
Alltid like kjekt å finne nye band og plater.denne må jeg sjekke ut, er nå nesten ajour med innkjøp av de eldre banda og da skal jeg lete etter nye favoritterTysk power metal fra 2014.
Vis vedlegget 248103
Winterstorm - Cathyron![]()
Det där var inte helt bortaFortsetter med, for min del, litt mere ny musikk. Fransk heavy/power.
Vis vedlegget 248112
Deafening Silence - Scapegoat of Ignorance
Ikke utenkeligDet där var inte helt bortaFortsetter med, for min del, litt mere ny musikk. Fransk heavy/power.
Vis vedlegget 248112
Deafening Silence - Scapegoat of Ignorance...kan de månne ha lyssnat på Iron Maiden
![]()
![]()
Visste inte att Alingsås, den s.k. potatisstaden hade några stora söner...där ser man
Enig, definitivt överskattat nöjeFalcon1i, uteaktivitet er vel oppskrytt. Mye bedre å sitte hjemme og høre god musikk. Gjerne på Alingsås o'store sønner.![]()
Nettopp spilt fotball med min lille nevø og noen andre unger. Lime ballen i vinkelen, giftige innlegg og lissepasninger er fraser jeg ikke kan bruke.
Derimot sleive ballen nedover skråningen, legge ballen i fjeset på ham og løpe ned småunger, det skal jeg ikke lyve fra meg. Flink var jeg også til det.
Ja, en fin och innehållsrik dag. Mycket musik, lite sol, nytvättad bil och en imponerad sambo. Hon tror fortfarandeTror dette blir kveldens siste fra meg også.
En innholdsrik og fin dag som har lært meg at fotball er blitt en TV-idrett.![]()
Låter som ett rejält långt förspelHell er et band som startet tidlig på 80-tallet men som noe forbausende bare har kommet ut med to plater.
Like forbausende er at den første kom i 2011 og den andre i 2013.
Vis vedlegget 248346
Hell - Curse and Chapter
Oj, oj....var väl riktigt längesedan de kom med en platta. Vi gick väl nästan i kortbyxor då