The dream syndicate - The days of wine and roses (1982)
Klassiker.

Klassiker.
Suverèn plate i en (kanskje) laber periode.
det rakk da å bli noen skiver fra playtime før de gikk inn.. (og Strømsnes, og Utopia, og Bakklandet bokkafe...)Vinyl fra Playtime i Tr.heim.
Ain´t living long like that! But it was fun while it lasted!@janft: Og coveret viser jo tegninger av den slags typer du beskriver.
mvh
Det var faen meg tider! Fattig student og måtte velge mellom en LP eller et knippe EC Dahls. Da satte vi pris på platene, da. Hørtes den sånn passe ut, skuffet litt, så fikk den kjørt seg en del runder til. Ikke bare ekskludert slik som vi ofte gjør når vi har streaming for hånden. På Dualen som jeg fortsatt benytter ble skivene spilt! Men det er flotte tider nå òg!det rakk da å bli noen skiver fra playtime før de gikk inn.. (og Strømsnes, og Utopia, og Bakklandet bokkafe...)Vinyl fra Playtime i Tr.heim.
Jasså, er den mannen blant oss igjen.
Takk for det. Både Sentralen og jeg trengte å være fra hverandre en stund. Det ble rent for mye av oss for noen hver der på slutten.Jasså, er den mannen blant oss igjen.
Velkommen tilbake.
Er det en indre eller ytre reise du har vært på?
Begge deler?
Velkommen tilbake, ny avatar og greier - er det Justin Bieber fotografert av Kåre Kivijärvi?Takk for det. Både Sentralen og jeg trengte å være fra hverandre en stund. Det ble rent for mye av oss for noen hver der på slutten.Jasså, er den mannen blant oss igjen.
Velkommen tilbake.
Er det en indre eller ytre reise du har vært på?
Begge deler?