- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
ORANGO Confessions
En av dagens plater fra BD.
En av dagens plater fra BD.
Hvor mange timer har du fått klokket inn på Lyraen hittil? Hører du noen forskjeller?
Begynte å lure!@ tkr: 8 timer er kun idag/kveld. Må ha fått over 40 siden 22 oct (ha-ha).
mvh
ha-ha er bare satt inn pga. mitt "nick". Spiller & tar fotos stadig.Begynte å lure!@ tkr: 8 timer er kun idag/kveld. Må ha fått over 40 siden 22 oct (ha-ha).
mvh
mvh
Den platen hørte jeg på mye da den kom ut. Silkemyk stemme og bra melodier.
Neil Young & Crazy Horse - Zuma (1975)
![]()
Tror kanskje vi snakker topp 5 Neil for min
del. Cortez the killer må høres regelmessig.
Unyttig info:
Var på konsert med Martin Hagfors sin Home groan på Ricks, av alle fæle steder, for mange år siden. De spilte barstool blues fra Zuma, og siden en kompis og eg var eneste som gjenkjente låta (og tilsynelatende var der for musikken), satt han seg like godt ned med oss i pausen mellom setta, og tok noen øl. Han var lettere fortvilt over klientellet som stort sett var der for å danse sving og ropte på CCR låter![]()
Sorry, forsøkte meg på et lite ordspill-@ tkr: Gjerne det. Har intet av bandet, bortsett fra singelen "Ice in the sun".
mvh
Hadde han ikke en utgivelse som het Angel Clair, el lign? Uansett så bare covrer han andre artister. Paul Simon var og er "låtskriveren" Setter på noe annet .Den platen hørte jeg på mye da den kom ut. Silkemyk stemme og bra melodier.
Forsåvidt korrekt. Ingen dypbass. Men hører jo at dette blir bedre. Dynamikken er bedre. Spiller til jeg sluknerSorry, forsøkte meg på et lite ordspill-@ tkr: Gjerne det. Har intet av bandet, bortsett fra singelen "Ice in the sun".
mvh
"perpetuum mobile" = evig bevegelse, "status quo"= ingen forandring, alt ved det gamle (fremdeles ingen dypbass)
mvh
Der kom den. I hate the white man var en av hans store slägere. en blanding av Donovan og Dylan.Roy Harper - HQ (Harvest, 1975)
Vis vedlegget 177921
I USA utgitt som "When an old cricketer leaves the Crease". Sær fyr, men utgitt for det meste strøkne saker. Veeeldig british. Bill Bruford på trommer.