T
Klar allerede?Tift Merritt - Traveling Alone (Yep Rec., 2012)
Vis vedlegget 156932
Første lytt gjennomført. Noen kutt sitter med èn gang, andre kommer nok. Lovende.
Gjør det samme, inntil videre. Blir vel bråstopp så snart smøysa ankommer kjøkkenet og hører ka som står på.Klar allerede?Tift Merritt - Traveling Alone (Yep Rec., 2012)
Vis vedlegget 156932
Første lytt gjennomført. Noen kutt sitter med èn gang, andre kommer nok. Lovende.
Til spottern for en prøve da...
Til gjengjeld er Bramble Rose skikkelig bra.Gjør det samme, inntil videre. Blir vel bråstopp så snart smøysa ankommer kjøkkenet og hører ka som står på.Klar allerede?Tift Merritt - Traveling Alone (Yep Rec., 2012)
Til spottern for en prøve da...
Syns fortsatt debuten hennar er den beste...
Flott plate som har blitt spilt endel i det siste.Inspirert av Beat for Beat hvor Bowies Let's Dance ble covret, spilles nå nettopp Let's Dance.
![]()
Undervurdert av mange imho. Knallalbum som er i tiden - noe Bowie har vist at han til enhver tid er. Tenk hvordan det hadde blitt om han skjente ut i psykedeliaen og progen etter Low?
Er på det enkle i dag, Dag, hermer.Jordan Minor - The Cottonwood Tree
Er på det enkle i dag, Dag, hermer.Jordan Minor - The Cottonwood Tree![]()
![]()
Hehe, mente JEG er på det enkle og hermer.Regner meg selv som en enkel sjel i et ikke like enkelt legeme.Er på det enkle i dag, Dag, hermer.Jordan Minor - The Cottonwood Tree![]()
Micah P. Hinson - and the Red Empire oorchestra
Hehe, mente JEG er på det enkle og hermer.Regner meg selv som en enkel sjel i et ikke like enkelt legeme.Er på det enkle i dag, Dag, hermer.Jordan Minor - The Cottonwood Tree![]()
Micah P. Hinson - and the Red Empire oorchestra![]()
Strøken plate. Ligger på Qobuz. Fant den ikke på Spot.Joe Bonamassa
Live from New York
Beacon Theatre ( 2012 )
m. Paul Rodgers
John Hiatt og Beth Hart.
LP
![]()
DOBBEL vinyl LPStrøken plate. Ligger på Qobuz. Fant den ikke på Spot.Joe Bonamassa
Live from New York
Beacon Theatre ( 2012 )
m. Paul Rodgers
John Hiatt og Beth Hart.
LP
![]()