- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 33.183
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Høstmusikk:
mvh
mvh
|
Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Nå er det denne fine, feiende flotte ved inngangen til helga.
Gillian Welch - The Harrow & The harvest (2011)
Vis vedlegget 466039
Aner ikke, men art deco er det vel ikke.Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Vis vedlegget 466039
Artisten heter John Dyer Baizley.Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Vis vedlegget 466039
Ja mente album art sef.Artisten heter John Dyer Baizley.Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Vis vedlegget 466039
Mer info om coveret her. https://www.npr.org/sections/allson...gillian-welch-cover-art-the-old-fashioned-way
Imponerende frisyrer på coveretVi fortsetter rolig:
Vis vedlegget 466083
Fant denne på Tidal. Veldig bra artister, veldig bra lyd!
mvh
Hehe, ja, det forteller deg sånn omtrent når plata kom ut.Imponerende frisyrer på coveretVi fortsetter rolig:
Vis vedlegget 466083
Fant denne på Tidal. Veldig bra artister, veldig bra lyd!
mvh![]()
Har denne på 2 X 45 RPM LP: Magisk
Hvorfor det? Var veldig bra i draget natt til fredag. Mye å spille. Snart en discokveld/natt igjenBurde ikke du legge deg snart, Bartis? Eller er du hyper etter overdrevent inntak av sjokoladekjeks og varm melk m/honning...